آیا پاسخ مثبت مسی به الهلال/پیشنهاد لئو بارسلونا را محدود کرده است؟

بیشتر بخوانید: خبر بد برای بازیکنان بارسا; فلز مس او منتظر شما نخواهد بود!/ لئو پیشنهاد جدی دریافت نکرده است



سرویس اخبار فوتبال خارجی

مسی 35 ساله که به دوران 21 ساله خود در این تیم پایان داد و در تابستان 2021 در پی ناتوانی بارسلونا در تمدید قرارداد به دلیل قوانین سخت گیرانه لالیگا به پی اس جی پیوست، 672 گل برای کاتالان ها به ثمر رساند. در 778 بازی در دوران حضورش در بارسلونا، این تیم به کسب 34 جام مختلف کمک کرد.

لیونل مسی که قرارداد فعلی او با پاری سن ژرمن در پایان ژوئن به پایان می رسد، جدایی او از این تیم فرانسوی قطعی به نظر می رسد، اما با وجود بحث هایی که برای بازگشت به بارسلونا و ال… علاقه هلال برای جذب او افزایش یافته است

بر اساس گزارش های منتشر شده؛ مسی جایی را برای فرزندانش در مدرسه ای در شهر بارسلونا رزرو کرده است و این می تواند نشانه ای از علاقه او به بازگشت به جمع کاتالان ها باشد.

پیشنهاد الهلال به مسی 35 ساله قراردادی دو ساله با دستمزد 600 میلیون یورو در هر فصل است. اگر مسی این پیشنهاد را بپذیرد، بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال را با دستمزد 1.2 میلیارد یورو دریافت می کند که بیش از دو برابر دستمزد کریستیانو رونالدو در النصر است.

به گزارش پایگاه خبری فرانسوی “Foot Mercato”؛ پدر خورخه مسی و مدیر برنامه هفت برنده توپ طلا با سران باشگاه الهلال به توافق شفاهی رسیده است اما مسی همچنان به بازگشت خود به بارسلونا خوش بین است و نمی خواهد در تصمیم گیری عجله کند. با این حال، باشگاه بارسلونا در تلاش است تا با رفع موانع موجود و رعایت قوانین مالی لالیگا، پیشنهاد رسمی برای بازگشت فوق ستاره سابق خود به نیوکمپ بدهد.