بازیکن قرضی لیورپول در حالی که زیر 21 سال در اختیار تیم پرتغالی قرار گرفته بود با قرعه کشی خسته کننده بازگشت – لیورپول اف سی

HT: لیورپول زیر 21 سال 0-0 براگا زیر 21 سال

لیورپول زیر 21 سال در جام بین المللی لیگ برتر ناامید ماند، زیرا آنها فقط توانستند مقابل اس سی براگا 10 نفره به تساوی بدون گل دست یابند.

لیورپول U21s 0-0 SC Braga U21s

لیورپول زیر 21 سال: مرژک; جوناس، اولوفونوا، کومتیو، چمبرز. استفنسون، کورنس، کلارک (Cannonier 59′); فرائندورف (ولتمن 46 دقیقه)، نوریس (پیلینگ 81 دقیقه)، موسیالوفسکی

هر چند مهاجم نتوانست خونسردی خود را حفظ کند و با رگبار بالای تیر دروازه حرکت کرد.

مسابقه بعدی: کریستال پالاس زیر 21 سال (H) – لیگ برتر 2 – یکشنبه، 22 ژانویه، ساعت 13:00 (GMT)

https://www.thisisanfield.com/2023/01/liverpool-loanee-returns-in-bore-draw-as-u21s-held-by-portuguese-outfit/ منبع:

با این حال، زمانی که وارد یک سوم نهایی شد، داستان متفاوت بود، زیرا براگا به طور مداوم مردی را که در اختیار داشت محاصره می کرد و از شانس های شوت جلوگیری می کرد.

حمله لیورپول به سمت چپ باعث شد که توپ در محوطه جریمه به وولتمن که در محوطه شش قدم آزاد بود، بریده شود.

سالفورد، انگلستان - سه‌شنبه، 30 آگوست 2022: بابی کلارک لیورپول در جریان مسابقه قهرمانی لیگ فوتبال انگلیس در گروه D شمالی بین سالفورد سیتی و تیم زیر 21 ساله لیورپول در مور لین.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یک توپ فوق العاده راجر فرناندز را پشت سر گذاشت، اما دروازه بان فابیان مرژک، دروازه بان را ناکام گذاشت، و او با پایی دراز پس از بستن سریع فاصله بین خود و مهاجم را مهار کرد.

لیورپول با آرایش 4-3-3 ارتدوکس تر از پیروزی خود مقابل PSG در چهارشنبه گذشته بازی کرد.

این امر پس از استراحت ادامه یافت و قرمزهای جوان فوتبال زیبایی در خط میانی به نمایش گذاشتند.

زیرمجموعه های استفاده نشده: کلی، مایلز

علیرغم اینکه تقریباً تمام بازی در نیمه براگا انجام شد، این میهمانان بودند که بهترین فرصت را در وقت اول داشتند، پنج دقیقه قبل از نیمه.

کلارک درست قبل از یک ساعت برای اوکلی کاننیر اخراج شد، و کمی بعد از اینکه اولوفونوا به دلیل هل دادن میگوئل ویللا به سینه کارت قرمز جریمه شد – مدافع چپ براگا برای چند چالش اخیر مقصر بود.

علیرغم دمای انجماد، زمانی که دیوگو فونسکا به دلیل جدا کردن بابی کلارک پس از به چالش کشیدن این زوج برای گرفتن توپ از زمین اخراج شد، عصبانیت به سرعت جوشید.

آکرینگتون، انگلستان - سه‌شنبه، 18 اکتبر 2022: ملکامو فرائندورف لیورپول در جریان مسابقه قهرمانی لیگ فوتبال انگلیس در گروه D شمالی بین اف‌سی آکرینگتون استنلی و تیم زیر 21 سال باشگاه لیورپول در زمین کرون.  آکرینگتون 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اکثر تهدیدات لیورپول از سمت چپ پایین آمد زیرا چمبرز، کلارک و جیمز نوریس در چندین موقعیت با هم ترکیب شدند تا توپ را در محوطه جریمه قرار دهند.

در عوض، اولودار اولوفونوا به سمت دفاع میانی تغییر مکان داد، در حالی که لی جوناس در سمت راست او بازی می کرد و لوک چمبرز به دفاع چپ سقوط کرد.

مصدومیت ملکامو فرائندورف، بری لوتاس را مجبور کرد تا اولین تعویض خود را انجام دهد، در حالی که آلمانی در نیمه اول زودتر به زمین رفت و فقط به ادامه بازی رفت.

این تساوی پس از سه بازی در گروه خود، قرمزها را با دو امتیاز کمتر از اورتون در رده دوم قرار داد.


از هیچ، براگا تقریباً جلو افتاد، زمانی که دینیس پینتو با سرعت، جوناس را شکست داد، سپس یک شوت قدرتمند از دروازه شلیک کرد که قبل از اینکه به ایمنی بپرد، به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در نتیجه، لیورپول شروع به تسلط کرد و خط هافبک بیشتر بازی را تحت کنترل داشت و کلارک بیشتر از دومینیک کورنس و لوکا استفنسون جلوتر رانده شد.

خوشبختانه برای لیورپول، کلارک فقط رنگ زرد را برای نقش خود در درگیری دید.

سالفورد، انگلستان - سه‌شنبه، 30 آگوست 2022: اوکلی کاننیر، تعویضی لیورپول، در جریان مسابقه گروه D شمالی جام لیگ فوتبال انگلیس، بین سالفورد سیتی اف سی و تیم زیر 21 سال باشگاه لیورپول در مور لین.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

جام بین المللی PL، مرکز آموزشی AXA
18 ژانویه 2023


جانشین او مکس وولتمن بود که به تازگی از یک دوره قرضی در دانکاستر روورز بازگشته است و این بازیکن 19 ساله باید فوراً تأثیر می گذاشت.

با ادامه این نیمه، ضربات از راه دور افزایش پیدا کرد، اما کیفیت این اتفاق نیفتاد و در نهایت، شاگردان لوتاس در لحظاتی عصبی از مرگ دفاع کردند.

بیلی کومتیو پس از بازگشت قرضی از اتریش وین دوباره شروع به کار کرد، با این حال، مدافع میانی او، ژارل کوانسا، در میان گمانه زنی ها در مورد انتقال خودش غایب بود.

ده دقیقه مانده به زمان نوریس، که مسلما درخشان ترین جرقه لیورپول در این بازی بود، راه را برای تامی پیلینگ باز کرد تا اولین بازی خود را در سطح زیر 21 سال انجام دهد.