بررسی نگرانی های امیل اسمیت رو

لیورپول 2-2 آرسنال – دقایق: 0 – شاید در نگاه گذشته، سرمربی فکر کند که از اسمیت رو برای اودگارد به جای جاکوب کیویور استفاده کند و به عقب پنج نفره برود، ممکن است مفیدتر باشد، اما علیرغم اینکه ساب کار نمی کرد، کاملاً می توانم تفکر او را درک کنم. در آنفیلد چیزهای شدیدی بود، و پرتاب بازیکنی با دقایق کم به نام او ممکن بود یک خطر باشد. پس از آن، کیویور به سختی بازی کرده بود، اما به عنوان مدافعی که به ما کمک می کند تلاش کنیم و برتری یک گل را حفظ کنیم، می توانید از نظر نحوه تفکر آرتتا، وضعیت بهتری برای آن ایجاد کنید.

وستهام 2-2 آرسنال – دقایق: 0 – این همان جایی است که من احساس می کنم وضعیت بازی برای اسمیت رو که می شناسیم عالی بود. 2-2، ما در بهترین حالت خود نبودیم و دومین گلزن برتر فصل گذشته را روی نیمکت داریم. جز اینکه او آنجا ماند. مطمئنم که او کمی بدنش را گرم کرد، اما وقتی تلویزیون در دقیقه 74 نیمکت را نشان داد و او در آنجا با لباس ورزشی اش در آنجا تصویر شد، داستان قانع کننده ای برای شما تعریف شد.

امیدوارم سوالی در مورد امیل اسمیت رو وجود داشته باشد، زیرا عدم مشارکت او در روز یکشنبه برای من کمی نگران کننده بود. بگذارید موضوعی را روشن کنم – چون این روزها که مردم تکه هایی از چیزها را می گیرند و آنها را به عنوان نظر یا واقعیت ارائه می کنند، باید این کار را انجام دهید – من او را نمی نویسم یا نمی گویم که او کارش را انجام داده و در آرسنال غبارروبی کرده است. فقط اینکه او در بازی‌ای که ما به شدت به پیروزی نیاز داشتیم وارد زمین نشد، مرا نگران کرد.

من در مورد «اسمیت روویی که ما می شناسیم» صحبت کردم، و شاید اسمیت روویی که در حال حاضر داریم هنوز کاملاً آنچنان نباشد. مصدومیتی که او تحت عمل جراحی قرار گرفت، او را در تمام دوران حرفه‌ای‌اش آزار می‌داد، بنابراین ممکن است بهبودی از آن کندتر و دشوارتر از آنچه می‌دانیم یا درک می‌کنیم بوده باشد. اینطور نیست که آرتتا در مورد جزئیات آمادگی جسمانی یک بازیکن به ویژه در آینده نزدیک باشد.

صبح همگی بخیر.

اکنون، بیایید سعی کنیم و به شکل دیگری به آن نگاه کنیم. من با افرادی صحبت کرده ام که وضعیت اسمیت رو را با وضعیت مارتینلی پس از بازگشت از مصدومیت زانو مقایسه کرده اند. آرتتا با او بسیار محتاط بود، تا جایی که این گمانه زنی را در مورد احساس سرمربی نسبت به این بازیکن ایجاد کرد. مدتی بعد، می‌توانیم ببینیم که اساساً 2 و 2 را کنار هم قرار می‌دهیم و 5 می‌گیریم. بنابراین، مطمئناً ممکن است این امر تا حدی احتیاطی باشد، اما تفاوت برای من این است که مارتینلی به اندازه اسمیت روو تثبیت نشده بود. همانطور که گفتم، او دومین گلزن برتر فصل گذشته بود و زمانی که با مصدومیت دست و پنجه نرم نمی کرد، تقریباً یک بازیکن ثابت در تیم بود.

فولام 0-3 آرسنال – دقایق: 0 – همه چیز مربوط به بازگشت گابریل ژسوس بود، اما این واقعیت که بوکایو ساکا در دقیقه 72 (برای نلسون) از زمین خارج شد، به این معنی بود که حداقل فرصتی برای او وجود داشت. اسمیت رو قبلا در سمت راست بازی کرده است. فابیو ویرا در دقیقه 77 جایگزین گابریل مارتینلی شد، اما منطقی است که آرتتا کمی احتیاط کند زیرا قرار دادن دو بازیکن فرعی که از عمل جراحی برمی گردند ممکن است خطرساز باشد.

آرسنال 4-1 لیدز – دقایق: 5 – باز هم آن 3-1 ناراحت کننده بود، حتی اگر آن بازی به طور کلی راحت بود. به محض اینکه 4-1 شد، اسمیت رو به جای مارتین اودگارد در 5 دقیقه آخر + زمان مصدومیت رفت.

اگرچه او پس از عمل جراحی در دربی شمال لندن در 15 ژانویه بازگشت خود را نشان داد، اما کمی عقب‌نشینی داشت، و او 8 دقیقه در پیروزی 4-0 مقابل اورتون حدود 6 هفته بعد به دست آورد، اولین دقایق جدی او در بازی بورنموث بود. او به جای لئاندرو تروسارد که در دقیقه 22 مصدوم شد وارد زمین شد. او 47 دقیقه دوام آورد تا اینکه توسط ریس نلسون جایگزین شد و در آن زمان برای توماس پارتی یک پاس گل داد تا اولین گل آرسنال را به ثمر برساند.

آرسنال 4-1 کریستال پالاس – دقایق: 8 – من برای این بازی آنجا بودم و یادم می آید که وقتی پالاس به گل رسید، کمی تنش وجود داشت، اما در دقیقه 74 بازی را 4-1 کردیم و دوباره راحت بود. اسمیت رو در دقیقه 83 جای مارتینلی را گرفت.

حتی فراتر از این واقعیت که نلسون آن برنده باشکوه را شکست داد، می‌توانید بفهمید که چرا یک بازیکن تعویضی با توجه به بازی کم او، زیر تخت قرار گرفت. بنابراین، بیایید بازی‌ها و مشارکت او را بررسی کنیم.

با این وجود، نداشتن نگرانی سخت است. او هر روز در حال تمرین است. او به اندازه کافی آماده است تا روی نیمکت باشد، بنابراین وقتی در یک بازی بازی نمی کند ما نیاز به پیروزی داریم، این همان چیزی است که طرفداران فوتبال درباره آن صحبت می کنند. آرتتا در گذشته در مورد آن صحبت کرده است اسمیت رو باید خودش را تحت فشار بگذارد به گونه ای که او واقعاً با سایر بازیکنان درگیر نشده است. شاید او به دنبال این است که او را به چالش بکشد، تا بهترین ها را از او بگیرد و امیدوارم این کار را انجام دهد زیرا استعدادش غیرقابل انکار است.

و این چیزی است که غیبت او را قابل توجه می کند.

https://arseblog.com/2023/04/examining-emile-smith-rowe-worries/ منبع:

میکل آرتتا امروز صبح پیش از بازی فردا مقابل ساوتهمپتون با مطبوعات دیدار خواهد کرد. بدیهی است که سوالاتی در مورد اینکه چگونه امتیازات را مقابل وستهام از دست دادیم وجود خواهد داشت و شاید با زمان بیشتری برای انعکاس او ممکن است پاسخ های متفاوتی با پاسخ هایی که بلافاصله پس از بازی داد، داشته باشد. شاید نه، او معمولاً در شناسایی مسائل بسیار دقیق عمل می کند، اما بدون شک او بازی را دوباره با جزئیات بیشتری تماشا کرده است، بنابراین ممکن است چیزی وجود داشته باشد.

ما گلزنانی مانند گابریل ژسوس، مارتین اودگارد و گابریل مارتینلی را حذف کردیم و سعی کردیم با بازیکنانی که خودشان سابقه خوبی ندارند، بازی را ببریم. ادی نکتیا برای اودگارد به شما گفت که سرمربی تیم مهاجم دیگری در زمین می‌خواهد، اما چه کسی قرار است موقعیت‌ها را ایجاد کند؟ آیا 10 یا 15 دقیقه اسمیت رو – بازیکنی که در گذشته ما را از روی نیمکت گلزنی کرد – بیش از یک یا دو تغییری که دیدیم منطقی نبود؟ اون موقع بود که شروع کردم به نگرانی.