بند آزادسازی آرن اسلات با آغاز مذاکرات لیورپول فاش شد

مردی که خیلی ها نشنیده بودند هرگز فکر نمی کرد سرمربی لیورپول باشد، اکنون گام بزرگی به سمت گرفتن این پست نزدیک تر شده است و اکنون بند آزادسازی آرن اسلات فاش شده است.

پل جویس در نوشتن برای تایمز گزارش داد: هیچ بند آزادسازی در آن قرارداد وجود ندارد، اما تصور می‌شود مبلغ کمتر از 10 میلیون یورو (حدود 8.6 میلیون پوند) می‌تواند برای جدا کردن او کافی باشد.»

با قراردادی که تا سال 2026 به طول می‌انجامد، همیشه برای فاینورد انگیزه‌های مالی لازم بود تا راه خود را از سرمربی خود جدا کند، اما مطمئناً این رقمی است که ما می‌خواهیم و می‌توانیم آن را بپردازیم.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) تونی بلیو در مورد بازیکن “وحشتناک” لیورپول: “زبان را از دهانمان بیرون می کشم”

با حرکت هایی برای اهداف کلیدی قبلی مانند ژابی آلونسو و روبن آموریم که ظاهراً در آب مرده اند، برای انتشار اخباری مانند این در مورد هلندی – مطمئناً به نظر می رسد که او اکنون نامزد پیشتاز است.

این بازیکن 45 ساله قهرمان لیگ هلند شده و استعدادهای خود را هم در جام‌های داخلی و هم در رقابت‌های اروپایی نشان داده است – حتی اگر او مشخصاتی را نداشته باشد که خیلی‌ها از کسی که جایگزین یورگن کلوپ می‌شود، انتظار دارند.

زمان انتشار این خبر نیز کمی عجیب است، در روز بازی با رقبای مرسی ساید خود در یک مسابقه باید پیروز شویم تا در رقابت قهرمانی لیگ برتر بمانیم.

بیشتر بخوانید: کلوپ اعتراف کرد که از ویدیوهای جرارد و کاراگر استفاده کرده تا به بازیکنان نشان دهد چگونه دربی مرسی ساید را انجام ندهند.

خواه این به این دلیل باشد که همه طرف‌ها مطمئن هستند که همه چیز به طور مثبت پیشرفت می‌کند یا خیر، مطمئناً می‌تواند به عنوان حواس پرتی برای هواداران تلقی شود، اگر نه بازیکنان.

امیدواریم قبل از پایان این فصل به هیچ عواقب منفی منجر نشود و مایکل ادواردز مرد مناسبی را برای ما پیدا کند.

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/04/24/arne-slot-release-clause/ منبع: