آرامش در فوتبال آفتابی شده است (عکس)


سرویس خبر شماره: 2016811
5 مه 1403 ساعت 2:40 ب.ظ.
5.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

محمدرضا ساکت پس از جدایی از مدیریت باشگاه سپاهان، حضور جدی و مشهودتری در دیگر مسئولیت های خود در تهران دارد.

آرامش در فوتبال آفتابی شده است (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد عربستان انجام شد و ساعاتی پس از بازگشت به اصفهان از باغ فردوس به دفتر کارش رفت و خود را جمع کرد. چیزها تا برای ظاهرش آماده شود. جانشین او باید آماده شود.

پس از خروج پر سر و صدا محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرحادثه صورت گرفت و به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه کنار گذاشته شد، این شخصیت فعالیت جدی خود را از سر گرفته است.

2014462
2014463
حضور یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه ها بالاتر از درویش توانست مجوز حضور در جلسه هیات مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی از سوی رسانه های فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می دهد. ، جایی که او در حال توصیه به فوتبالیست هایی است که در شروع حرفه ای خود هستند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در اواخر دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی است، نقش خود را در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی به او اجازه ادامه حضور در باشگاه محبوبش را می دهد، نقش خود را در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایفا کرد. فدراسیون و در تهران.

مجله اخبار فوتبال داخلی