تایید داور و VAR بازی اورتون مقابل لیورپول – کوت در گودیسون دوباره – لیورپول اف سی

سفر لیورپول به گودیسون پارک، شاهد بازگشت دیوید کوت به غرفه VAR برای نظارت بر عمل خواهد بود، تقریباً چهار سال پس از اینکه چالش معروف جردن پیکفورد را در مقابل ویرجیل فن دایک از دست داد.

تیم یورگن کلوپ در تاریخ 24 آوریل سفر کوتاهی را در استنلی پارک انجام خواهد داد، دیداری که در هر دو انتهای جدول بسیار مهم است.

اندی مدلی دربی مرسی ساید را قضاوت خواهد کرد و کوت برای شروع عصر چهارشنبه VAR را قضاوت خواهد کرد.

انتصاب کوت باعث می شود تخلفات گذشته او اجتناب ناپذیر باشد، زیرا او برای اولین بار پس از آن حادثه در سال 2020 در استوکلی پارک برای دربی گودیسون حضور دارد.

البته این اتفاق باعث شد که فصل ون دایک با یک چالش بی رحمانه و بی پروا از سوی پیکفورد به پایان برسد.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 17 اکتبر 2020: ویرجیل فن دایک بازیکن لیورپول توسط جردن پیکفورد دروازه بان اورتون در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول اف سی، دویست و سی و هفتمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک مورد خطا قرار گرفت.  این بازی به دلیل قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دولت بریتانیا در طول همه‌گیری کروناویروس COVID-19 پشت درهای بسته انجام شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

مایکل اولیور، داور آن روز، بعداً اعتراف کرد که باید پیکفورد را اخراج می‌کرد، زیرا او و کوت «بیش از حد در بررسی آفساید قرار گرفتند».

این دومین بار در این فصل است که کوت در دربی مرسی ساید شرکت می کند و در بازی معکوس در آنفیلد در ماه اکتبر که لیورپول 2-0 برنده شد، به عنوان VAR منصوب می شود.

لی بتز به عنوان دستیار کوت عمل خواهد کرد، در حالی که سایمون هوپر داور چهارم گودیسون پارک است.

در نهایت، هری لنارد و نیک هاپتون برای کمک به مادلی برای بازی در لیگ برتر انتخاب شدند.

مادلی در طول دوران حرفه‌ای خود تا به امروز 14 بازی لیورپول را زیر نظر داشته است و قرمزها در این دوره شکست نخورده‌اند و آخرین پیروزی 4-1 مقابل لوتون است.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/referee-and-var-confirmed-for-everton-vs-liverpool-coote-at-goodison-again/ منبع: