تمام مازندران و قائمشهر به یاد نادر دست نشان (عکس)

در شروع فصل، باشگاه نساجی برای همیشه پیراهن شماره 7 را با احترام نادر آن مرحوم بایگانی کرد. بازیکنان تیم نساجی نیز در ابتدای بازی برای گرامیداشت یاد و خاطره او پیراهن های سفیدی با تصویر کمیاب استقلال به تن کردند. نادر دست نشان بیشتر دوران بازی خود را در تیم نساجی گذراند و یکی از مهره های کلیدی خط هافبک بود و شوت های راه دور او در دوران بازی اش زبانزد بود. او سال ها هم به عنوان مربی در تیم نساجی حضور داشت. هرچند مشکلات مالی باشگاه اجازه نداد به آرزوی دیرینه اش یعنی هدایت تیم نساجی در لیگ برتر برسد، اما در شهرهای دیگر هدایت چند تیم لیگ برتری مانند مس کرمان و استیل آذین را برعهده داشت.

در مراسم اولین تولد نادر دست نشان علاوه بر تماشاگران نساجی، تعدادی از هم تیمی های سابق او و همچنین شاگردانش دیده می شوند. حسین مسگرسراوی، عباس محمد علیپور، سعید ابراهیم پور، میثم بائو، رضا تقوی، غلامرضا بهروان، محمود فکری، مهدی عبدی و …

نعمت بزرگ و خاطره بزرگ


سرویس خبر شماره: 1819790 |
26 تیر 1401 ساعت 17:59 |
10,457 امتیاز خبر|

6نظرات

حضور تماشاگرانی از تیم نساجی در مراسم اولین سالگرد نادر دست نشان قابل توجه بود و نشان داد که خاطرات سال ها تلاش نادر دست نشان برای باشگاه نساجی را فراموش نکرده اند و یاد او را همیشه گرامی خواهند داشت.

عکس: امیر صالحیان



مجله اخبار فوتبال داخلی

مراسم نادر اولین سالگرد بازیکن فقید و سرمربی سابق نساجی بر سر مزار آن مرحوم در حال برگزاری است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نادر دست نشان یک سال پیش در کمال تعجب و ناباوری همگان هنگام هدایت تیم رایکال بابل در لیگ برتر باشگاه های کشور به دلیل بیماری عروق کرونر قلب علیرغم تلاش های انجام شده در بیمارستان بستری شد. و دار فانی را وداع می گوید.