حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد شما را اخراج خواهم کرد


سرویس خبر شماره: 2014779
28 آوریل 1403 ساعت 1:55 ق.ظ.
9.2 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

مائوریسیو پوچتینو به درگیری بازیکنان چلسی بر سر پنالتی واکنش نشان داد.

حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد شما را اخراج خواهم کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی امشب موفق شد با نتیجه 6 بر صفر اورتون را شکست دهد و جایگاه خود را در رده نهم تثبیت کند. اما درگیری بازیکنان در ضربات پنالتی در نیمه دوم بر پیروزی آنها تأثیر گذاشت. پوچتینو در مصاحبه های بعد از بازی خود با خبرنگاران درباره شرایط تیمش و حاشیه های امشب صحبت کرد.

پیروزی امشب؟
از عملکرد امروز راضی هستم. سخت است بگوییم این بهترین نمایش ماست یا نه. ما خوب شروع کردیم و در دیدار مقابل شفیلد یونایتد رویکرد متفاوتی از خود نشان دادیم. قبلاً در مورد تغییر و بهبود تیم صحبت می کردیم. امروز یک مسابقه کامل بود.

پیش بینی شما از جایگاه نهایی این تیم در جدول رده بندی؟
ما نمی توانیم آن را بگوییم. بازی های ما را دیده اید که به دلیل جوانی و کم تجربگی غیرقابل پیش بینی هستند. امیدوارم فصل را در بهترین موقعیت ممکن به پایان برسانیم. اگر ثبات داشتیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت می کردیم.

2011270

یک اجرای خوب دیگر از پالمر؟
وقتی با او قرارداد بستیم، در مورد استعداد بزرگ او صحبت کردیم. او خیلی خوب کار می کند. نحوه قرار گرفتن او در تیم از روز اول باورنکردنی است. من برای او و تیم بسیار خوشحالم.

درگیری بین بازیکنان حول پنالتی؟
شرم آور است قبل از این مصاحبه به آنها گفتم. شرم آور است ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. به آنها گفتم این آخرین باری است که این رفتار را تجربه می کنم. این را برایشان توضیح دادم. الان بهت میگم کول پالمر پنالتی‌کننده اصلی است. اگر بخواهد می تواند به بازیکن دیگری بدهد. اما نه به این شکل. آنها نباید توپ را از او بگیرند. این دیگر تکرار نخواهد شد. آنها مثل بچه ها رفتار می کردند. ما باید از این اتفاقات درس بگیریم تا دیگر تکرار نشود. به آنها گفتم دفعه بعد که مثل بچه ها رفتار کنند، همه آنها را از تیم حذف می کنم.. این یک شوخی نیست. انجام این کار در چنین مسابقه خوبی غیرممکن است. واقعا عجیب و ناراحت کننده است. این آخرین باری است که می خواهم چنین چیزی را ببینم. می خواهم از هواداران عذرخواهی کنم. بازیکنان می دانستند که کول یک پنالتی است. این یک مثال واضح است که این فرآیندی است که ما هنوز باید آن را بیاموزیم و تجربه کنیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی