گل جدید ناواس در این فصل: 500 گل در لالیگا!


سرویس خبر شماره: 2014616
28 آوریل 1403 ساعت 2:30 ق.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

خسوس ناواس می تواند تا پایان فصل 2023/24 به رکورد 500 بازی در لالیگا برسد و او نمی تواند در 38 سالگی برای کسب این عنوان صبر کند.

گل جدید ناواس در این فصل: 500 گل در لالیگا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژسوس ناواس مدافع باتجربه سویا این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می کند. بازیکن سابق منچسترسیتی که اکنون 38 سال سن دارد، از نظر آماری به رکوردهای قابل توجهی نزدیک شد.

او در این فصل از ثبات بدنی لازم برخوردار نبوده است اما در مجموع با حضور کیکه سانچز فلورس در سویا زمان بازی او برای این تیم افزایش یافته و با بازی مقابل لاس پالماس به تعداد 495 بازی در لاس پالماس رسید. لیگا، و شکاف ورود به باشگاه 500 بازیکن در لیگ اسپانیا ندارد. در حال حاضر 12 بازیکن در این باشگاه حضور دارند که از این تعداد تنها دو بازیکن همچنان در حال بازی هستند. رائول گارسیا با 602 بازی و همچنین سرخیو راموس هم تیمی و دوست صمیمی خسوس ناواس با 529 بازی در لالیگا یکی از 500 بازی این لیگ محسوب می شود.

ناواس پس از حضور در تیم ملی اسپانیا ماجراجویی جدیدی را آغاز کرد و با آن تیم قهرمان جام جهانی و یورو شد اما به سرعت بازگشت به اسپانیا را انتخاب کرد. حالا او به سویا کمک کرده تا از روزهای سخت ابتدای فصل بیرون بیاید و در این بین ناواس با حضور در 5 بازی از 8 دیدار باقی مانده این فصل می تواند به این آمار برسد.

در رده بندی فوتبالیست هایی که بیشترین بازی را در لالیگا انجام داده اند، آندونی زوبیزارتا و خواکین سانچز هر دو با 622 بازی در صدر قرار دارند و ناواس به عنوان بازیکنی 38 ساله پیش از این اعلام کرده بود که می خواهد بازنشسته شود. از فوتبال قبل از 40 سالگی به امید رسیدن او چنین عنوانی ندارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی