رافینیا: امیدوارم نیمی از رونالدینیو در بارسلونا باشم

امضای قرارداد با بارسا: از زمانی که فوتبال را فهمیدم، هدفم بازی برای بارسا بود. می دانستم هدفم چیست و برای رسیدن به آن هر کاری انجام دادم. من معتقدم تصمیم درستی بود و هرگز پشیمان نخواهم شد. وقتی تصمیم نهایی را گرفتم، از نظر ذهنی خودم را برای این انتقال آماده کردم.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا دو روز پیش و پس از هفته ها تلاش توانست رافینیا وینگر برزیلی لیدز را با قراردادی به ارزش 65 میلیون یورو جذب کند. مراسم معارفه این بازی امروز به پایان رسید و اکنون در اختیار ژاوی قرار خواهد گرفت.

فتح جام با بارسلونا:بارسلونا با توجه به عظمت خود، همیشه برای کسب همه جام ها می جنگد. من به خوبی کیفیت تیم و بازیکنان را می شناسم و هدف بارسا بازگشت به کسب جام هاست. دو سال وجود دارد، هرگز تصور نمی کردم. پیراهن تیم ملی برزیل و بارسلونا را می پوشم.» می خواهم عناوین زیادی با بارسلونا کسب کنم.

رفی نیا در نشست خبری خود گفت: حضور در اینجا باعث افتخار است. از حضور در بارسا سپاسگزارم. می خواهم از همه کسانی که روی این انتقال کار کردند تشکر کنم. من الگوهای زیادی دارم که همگی در بارسلونا بازی کردند و اینجا تاریخ ساز شدند. اگر بتوانم نصف آنها تأثیرگذار باشم، کارهای زیادی انجام داده ام. این آرزوی کودکی من و خانواده ام است که به آن می رسم.

لواندوفسکی به بارسلونا:می توانم تصور کنم که برای فران تورس، اوبامیانگ، جوردی آلبا، آنسو فاتی و… پاس می فرستم اما وقتی رئیس باشگاه درباره لواندوفسکی صحبت نمی کند، من هم این کار را نمی کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رافینیا دوست دارد روزهای خوب رونالدینیو در بارسا را ​​تکرار کند و در مورد انگیزه خود برای کسب همه جام ها صحبت کرد.

صحبت با ژاوی:ما چندین بار صحبت کردیم و این برای من افتخار بزرگی است. ژاوی یک فوتبالیست بزرگ بود و اکنون به عنوان یک مربی قصد دارد تیم بزرگی بسازد. “تحت هدایت ژاوی، من می توانم یک فوتبالیست بزرگ در بارسا شوم و او واقعاً این را دارد. انگیزه و آن هدف.”

مدل های فوتبال:“زمانی که من فوتبال را شروع کردم، اوج دوران رونالدینیو بود و این تاثیر زیادی روی من داشت. اگر بتوانم نیمی از کارهای او را انجام دهم، فوق العاده خواهد بود. رونالدینیو و دکو (ایجنت او و بازیکن سابق بارسا) تاثیر گذاشتند. فوتبال من. همچنین نیمار که به بارسلونا آمد و تاریخ ساز شد. حالا من داستان خودم را در بارسلونا خواهم نوشت.”


سرویس خبر شماره: 1833691
24 جولای 1401 @ 20:15
8K |

9نقطه نظر

من تمام جام ها را می خواهم