ربیعی: Origin به طور کامل توسط من پشتیبانی می شود

سرمربی مس رفسنجان ضمن تجلیل از مردم این شهر گفت: این پیروزی را از صمیم قلب به نمایندگی از باشگاه و بازیکنان تقدیم مردم رفسنجان می کنم که این پیروزی برای مردم مایه خیر و برکت باشد. نجیب، نجیب و دوست داشتنی». از این شهر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار با هواداران اظهار داشت: نوع چینش و سبک بازی تیم هواداران در ابتدای بازی به صورت بستن حفره ها و همچنین تیم ما بود. برنامه های تهاجمی و بازی، و به نظر می رسید استراتژی خوبی داشتند، با این حال، ما در نیمه اول بودیم. اول اینکه دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که در اختیار شیمبا و منشا قرار گرفت و البته به جز ضد حمله ای که روی کرنر ما زده بودند، این همه موقعیت به تیم هواداران ندادیم.

ربیعی درباره عملکرد سایر بازیکنان ادامه داد: خط دفاعی ما خیلی خوب کار کرد. لک در دروازه هم عالی به نظر می رسید و برای مهدی حسینی هم خوشحالم که به تیم ملی دعوت شد مگر اینکه با اتمام ویزای اتریش، لیست تیمش تغییر کند. البته شاهین توکلی و سلیمان زاده هم شایسته هستند، آذرباد که در راه بازگشت به روزهای آفتابی است و البته کریم زاده که گل زیبایی زد.

مس رفسنجان سرانجام با پیروزی در دیدار هفته ششم مقابل هوادار توانست اولین پیروزی خود در لیگ بیست و دوم را به ثبت برساند.

ربیعی: Origin به طور کامل توسط من پشتیبانی می شود

سرمربی ام درباره عملکرد شاگردانش گفت: به بچه هایمان خسته نباشید تبریک می گویم و چون برای کسب اولین پیروزی فصل تحت فشار روحی بودیم، بازی را کمی احساساتی شروع کردیم.

ربیعی درباره عملکرد مهاجم تیمش افزود: منشا برای من الماس بوده و هست و کار خودش را انجام می دهد. او در این بازی بیش از گذشته در مدار تاکتیکی تیم بود و حالا پارسال چندین پنالتی زد و امسال دو پنالتی را هدر داد اما عیبی ندارد و باید اعتماد به نفس آن بازیکن برگردد. تیم ها، کادر فنی و هواداران باید در این مسیر به او کمک کنند. البته در بازی های بعدی بعداً در مورد پنالتی او تصمیم خواهم گرفت.

ربیعی درباره نیمه دوم این دیدار ادامه داد: در نیمه دوم از بچه ها خواستم برنامه ای را دنبال کنند که به درستی انجام شد و با سرعت بخشیدن به بازی، دو گل متوالی به ثمر رساندیم و با همین تاکتیک، ما را دنبال کرد. پنالتی هم گرفت و شاید اگر پنالتی دلیل گل بود، ممکن بود در پایان مسابقه شاهد اضطراب و هیجان نبودیم و این یک مشکل طبیعی است که بعد از سوختن پنالتی، ما ما از نظر روحی آشفته بودیم و دقایقی بعد از یک کرنر به گل رسیدیم و البته نتیجه 2-1 شکننده بود و سعی می کردیم بازی را کنترل کنیم.

ربیعی افزود: شیمبا بسیار پرتلاش به نظر می رسد، فراز امامعلی، مهدی ترکمان، حسن جعفری، مهرداد رضایی، امید لطیفی، ربیعی زاده و بازیکنان جوانی مانند مهدی محبی و البته جفرسون و بقیه بچه ها تا امروز خیلی خوب کار کرده اند.

ربیعی درباره اخراج شاهین توکلی ادامه داد: به نظر من کارت زرد اول حق شاهین نبود و نباید اخراج می شد و تیم ده نفره ما را کمی تحت فشار قرار داد اما این برد برای ما ارزشمند بود چون بازی کردیم. با ده مرد تقریباً پانزده دقیقه.

ربیعی در مورد تیم هواداران اضافه کرد: به آقای الهامی تبریک می گویم و تیم ایشان را تیم پرتلاش خوبی دیدم، البته لیگ امسال پر از تیم های خوب است و به نظر من هیچ تیمی نمی تواند خود را در هیچ کدام برنده بداند. بازی

ربیعی درباره نظر ایمان عالمی مربی هوادار مبنی بر اعلام نشدن پنالتی برای این تیم اضافه کرد: به نظر من تا به اینجای فصل هیچ تیمی به اندازه مس رفسنجان و نساجی مورد توجه داور قرار نگرفته است. این یک مورد خاص و علنی است و به نظر من صحنه ای که تیم حریف به آن اعتراض کردند سرعت توپ بود و البته باید صحنه را ببینم اما باید بگویم که مقابل داور ضربه خوردیم. گل گهر و نساجی و شاید الان باید 12 امتیاز می گرفتیم چون 4 امتیاز از ما گرفته شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1843129
20 سپتامبر 1401 ساعت 00:49
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او الماس ما بود و هست.