رفسنجان من در خطر محکوم شدن توسط فیفا جدید!


سرویس خبر شماره: 2014806
28 آوریل 1403 در 10:29 ق.ظ.
142

0نقطه نظر

جفرسون و شیمبا دوباره پنجره را می‌بندند؟

باشگاه مس رفسنجان با دو پرونده حقوقی جدید در برابر فدراسیون جهانی مواجه شد.

رفسنجان من در خطر محکوم شدن توسط فیفا جدید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه مس رفسنجان که در این فصل با مشکلات مالی عجیبی مواجه بود و با بدهی های زیادی مواجه بود، به سختی توانست پنجره نقل و انتقالات خود را در نیم فصل باز کند. امروز باز هم همان دو بازیکنی که پنجره نقل و انتقالات مس را بستند از این باشگاه به فیفا شکایت کردند.

خبرگزاری تسنیم گزارش داد جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی فعلی فولاد و سابق مس رفسنجان در فصل گذشته در نیم فصل اول از نارنجاپوشان به فیفا شکایت کردند و توانستند پنجره نقل و انتقالات را برای این تیم ببندند. . آنها یک بار دیگر اقدام خود را تکرار کردند!

مدیران مس در نیم فصل برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات خود با جفرسون و شیمبا بر سر خواسته های اساسی سال گذشته به توافق رسیدند و با پرداخت پول توانستند پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از آنها دارند مس رفسنجان و به همین دلیل قبلا به فیفا شکایت کرده اند.

در همین راستا پریرا شکایت جدیدی را در خصوص مطالبات مس رفسنجان برای نیم فصل اول قرارداد امسال به فدراسیون جهانی ارائه کرد. جفرسون همچنین شکایت جدیدی از مس رفسنجان در خصوص گزینه های قرارداد فصل گذشته خود به فیفا ارائه کرد.

به نظر می رسد ثبت این دو شکایت جدید از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را در تنگنا قرار دهد. گلایه هایی که احتمالا به زودی حکم قطعی آن صادر می شود و به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مس در شروع فصل آینده منجر می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی