زمهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می ماند


سرویس خبر شماره: 2016663
5 مه 1403 ساعت 7:05 ق.ظ.
186 امتیاز خبر

1نقطه نظر

فصل سختی برای هواداران داشتیم اما…

فرزاد زمهران می گوید نساجی با کسب امتیاز در 6 بازی باقی مانده خود در لیگ برتر می ماند.

زمهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می ماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی که امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، فصل را با امید فراوان آغاز کرد اما پس از حذف از مسابقات آسیایی، در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب نکرد و تا ششم نهایی شد. هفته ها او قبل از پایان مسابقات در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و خطر سقوط این تیم را تهدید کرد.

این تیم که از هجدهمین روز لیگ برتر با هدایت ساکت الهامی بازی می کند هفته گذشته مقابل تراکتورسازی با یک گل به پیروزی رسید. فرزاد زمهران درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: می دانستیم بازی سختی داریم. با شرایطی که برای تراکتور پیش آمد، آنها آمدند بازی را ببرند و ما محکوم به برد بودیم. این بازی مرگ و زندگی بود و تساوی یا شکست شرایط ما را بسیار سخت می کرد. خدا را شکر بردیم و توانستیم به تیم های برتر نزدیک شویم.

وی در پاسخ به اینکه خیلی ها انتظار پیروزی نساجی در این مسابقه را نداشتند، گفت: به نظر من نساجی تیم بسیار خوبی است و یک سری اتفاقات دست به دست هم داده اند تا به این شرایط منجر شوند. با این حال، همه تیم ها می دانند که لباس تیم کار آسانی نیست.

زمهران در پاسخ به عواملی که باعث شده نساجی برخلاف تصور هواداران نتواند نتایج خوبی در این فصل کسب کند، گفت: ما جزو تیم هایی بودیم که خیلی زود کارمان را شروع کردیم و تیم خیلی خوب بسته شد، اما تغییرات زیادی هم در تیم داشتیم که کارمان را سخت کرد. از طرفی با توجه به حضور نساجی در آسیا مبلغ خوبی خرج شد اما فکر می کنم فشار مسابقات آسیایی و قهرمانی کار ما را سخت کرد. لیگ قهرمانان آسیا باعث شد قهرمانی را فراموش کنیم و شاید نمی دانستیم که اگر کمی قهرمانی را دست کم بگیریم از دستمان می لغزد و چنین شرایطی پیش می آید.

هافبک نساجی درباره شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت: امید زیادی در تیم وجود دارد. همانطور که گفتم، ما تیم بسیار خوبی داریم. قطعا تیمی که تراکتور را می برد و از سپاهان به اصفهان امتیاز می گیرد، تیم خوبی است. به نظر من قطعا در لیگ می مانیم. در این شش هفته هر مسابقه برای ما مرگ و زندگی است و فینال محسوب می شود، با جان و دل بازی می کنیم تا تیم را حفظ کنیم.

وی درباره حضور ساکت الهامی در نساجی که با شکست مقابل گل گهر آغاز شد، گفت: بازی مقابل گل گهر یک روز بعد از حضور آقای الهامی برگزار شد و نمی توان او را مقصر این شکست دانست. بعد از آن شرایط تیم خیلی بهتر شد و اگر این خطای فردی در دقیقه 95 در آبادان رخ نمی داد، الان سه بازی را برده بودیم. در کل شرایط تیم ما خیلی بهتر شده مخصوصا بعد از تعطیلات عید که توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. فکر می کنم در بازی های باقیمانده می توانیم بهتر عمل کنیم.

زمهران در پاسخ به این سوال که اگر الهامی از ابتدای فصل در نساجی حضور داشت، شرایط این تیم متفاوت می شد؟ روزهای خیلی خوبی در نساجی با آقای الهامی داشتم. از قهرمانی در جام حذفی تا فصلی که شرایط سخت تری نسبت به امسال داشتیم و 7-8 امتیاز از تیم بالاتر از خود عقب بودیم. دو فصل خیلی خوب با آقای الهامی داشتم اما اتفاقی افتاد. نمی‌توانیم بگوییم اگر آنها از ابتدای فصل آنجا بودند چه اتفاقی می‌افتاد. در هر صورت شکی نیست که او مربی ای است که مهارت های زیادی دارد.

وی درباره شرایط خود در فصل جاری توضیح داد: وقتی تیم شما در این شرایط قرار می گیرد سخت می شود. شروع خوبی داشتم و با پاس گل هایی که دادم وضعیت خوبی داشتم اما وقتی تیم شما در چنین شرایطی قرار می گیرد و استرس بالا می رود، بار فنی کم می شود. البته با آمدن آقای الهامی شرایطم بهتر شده و فکر می کنم در این شش هفته بهتر شود. امیدوارم بتوانم فصل را به خوبی به پایان برسانم.

بازیکن نساجی درباره دیدار آینده تیمش مقابل ذوب آهن و فرصتی که این تیم در آستانه بازی بعدی خود دارد، گفت: این فرصت برای ما بهتر است چرا که سرمربی ما 40 روز اضافه شد و این امکان را به ما می دهد که با تفکرات سرمربی همسوتر شویم. فکر می کنم بازی با ذوب آهن می تواند کلید بازی های ما در این فصل باشد و می توانیم شرایط خود را بهبود ببخشیم.

وی درباره قرعه سخت نساجی در این مرحله (دیدار سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و پرسپولیس) گفت: تیمی که ادعا می کند بازیکنان خوبی دارد و تا به حال شانسی نداشته است باید در این بازی های سخت امتیاز بگیرد. امیدوارم در هفته های باقیمانده مثل دو هفته قبل امتیاز بگیریم.

در نهایت زمهران به هواداران نساجی گفت: ما امسال فصل سختی را برای هواداران رقم زدیم و یک عذرخواهی بزرگ را مدیون آنها هستیم، اما با پایان خوش آنها و کاهش بخشی از ناراحتی و استرسی که در این فصل تجربه کردند، با همه آنها همدردی کردیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی