علی شاه قصد دارد در آبادان از ترابی پیشی بگیرد


سرویس خبر شماره: 2015270
30 آوریل 1403 در 01:32
1.5 هزار |

3نقطه نظر

امید عالیشاه به دنبال پنجمین پاس گل خود در این فصل است.

علی شاه قصد دارد در آبادان از ترابی پیشی بگیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که تا اینجای کار فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش های باکیفیتی که البته با نتایج خوبی نیز همراه بود، مهره تاثیرگذاری در دیدارهای دوستانه پرسپولیس بوده است. احتمالا در ترکیب اصلی تیمش در آبادان خواهد بود.
بعد از دانیال اسماعیلی فر که شش پاس گل داد، در کنار مهدی ترابی، این فصل چهار پاس گل داد و حالا در آبادان به دنبال سبقت گرفتن از ترابی و پیوستن به جمع گلزنان پنج پاس گل و پرسپولیس است. نماینده ای در بین آنها ندارد.

2012155

جالب اینجاست که عالیشاه در بازی رفت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت نشین بود اما تنها یک دقیقه پس از ورود به زمین خط دفاعی حریف را خراب کرد و برای عمری گلزنی کرد. کاپیتان سرخ ها در دیدار قبلی مقابل ملوان نیز با پاس زیبا و دقیق تنها گل سه امتیازی تیمش را برای عیسی آل کثیر به ثمر رساند تا رقیب مهدی ترابی که 4 پاس گل نیز داده بود، در جدول رده بندی قرار بگیرد. از بهترین گلزنان لیگ
باید دید عالیشاه که معمولاً در 60 دقیقه ابتدایی هر بازی پرسپولیس بازی می کند چقدر سرحال است و در حرکات هجومی تیمش تاثیر لازم را دارد، در آبادان مقابل تیمی که سخت می جنگد تا زمین نخورد و ما باید منتظر ماند تا او دوباره گل بزند، درست است؟

مجله اخبار فوتبال داخلی