گواردیولا: به رئال تبریک می گویم، اما ما استثنایی بودیم


سرویس خبر شماره: 2015294
30 آوریل 1403 ساعت 02:23
4.1 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

پپ گواردیولا از بازیکنان منچسترسیتی تشکر کرد و از عملکرد آنها مقابل رئال مادرید راضی است.

گواردیولا: به رئال تبریک می گویم، اما ما استثنایی بودیم

به گزارش “ورش سه”، منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

قهرمان فصل گذشته اروپا که در نیمه اول با گل رودریگو شکست خورد، در نیمه دوم با گل کوین دی بروین نتیجه را به تساوی تغییر داد و به وقت اضافه رفت.

پس از اینکه هر دو تیم در وقت اضافه موفق به گلزنی نشدند، در نهایت این رئال بود که نیم را زیر نظر پپ گواردیولا در ضربات پنالتی شکست داد.

پس از بازی، گواردیولا به خبرنگاران گفت: “اول از همه به رئال مادرید تبریک می گویم. از کاری که انجام دادیم پشیمان نیستیم. در همه پست ها استثنایی بازی کردیم، اما متاسفانه برنده نشدیم.”

2012188

بازی؟

ما موقعیت‌هایی برای بردن بازی ایجاد کردیم، اما فوتبال به زدن گل است. از بازیکنانم تشکر می کنم. این نتیجه کار است، آنها (رئال مادرید) در نیمه نهایی هستند و ما نه…»

جایگزین ها؟

مانوئل (آکانجی)، ارلینگ (هولاند) و کوین (دی بروین) از من خواستند که تعویض شوم و نتوانستند به بازی ادامه دهند. من این فرصت را دارم که از صمیم قلب از بازیکنان سیتی تشکر کنم. عملکرد آنها استثنایی بود.

نرسیدن به نیمه نهایی؟

ما هر کاری کردیم تا ترفیع بگیریم و اینطور شکست خوردن دردناک است، اما چه شگفت انگیزی را از دست دادیم.

شکست در ضربات پنالتی؟

یوهان کرایف گفت شانسی وجود ندارد، من با او موافقم. امشب احساس بدی داریم اما تمام تلاشمان را کردیم. من به این بازیکنان چه بگویم؟ ما نشان دادیم که می توانیم مقابل تیم بزرگی مثل رئال مادرید بازی کنیم. چه کار دیگری می توانستیم بکنیم؟ نمیدونم دیگه چی بگم

مجله اخبار فوتبال خارجی