فابریزیو رومانو تایید کرد که آنتونی مارسیال قطعا تابستان امسال منچستریونایتد را ترک خواهد کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات فوتبال، تایید کرد که آنتونی مارسیال در پایان فصل قطعا منچستریونایتد را ترک خواهد کرد.

این یک پایان نامطلوب برای دوران حرفه ای یونایتد خواهد بود که در مراحل اولیه بسیار نویدبخش بود، در واقع، درست از اولین بازی او در سال 2015، زمانی که او یک گل خیره کننده به رقیب همیشگی لیورپول به ثمر رساند و جایزه گل فصل این باشگاه را نیز به ثمر رساند.

از همان روزهای اولیه، درخشش‌های درخشانی وجود داشته است، اما مجموعه‌ای از مصدومیت‌های ناگوار و فرم ناهماهنگ باعث شده است که مارسیال هرگز واقعاً پتانسیل عظیمی را که در زمانی که لوئیس فن خال از موناکو به خدمت گرفت، نشان نداد.

دستمزد بالای 250000 پوندی او در هفته و سابقه مصدومیت، فروش این بازیکن فرانسوی را برای یونایتد دشوار کرده است، بنابراین، همانطور که بسیاری انتظار داشتند، اکنون کاملاً تصمیم گرفته شده است که تمدید قرارداد یک ساله او آغاز نشود.

رومانو در گزارش روزانه خود می گوید:

مارسیال می رود – او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه فرصت هایی در ترکیه و فرانسه داشت، ببینیم در ماه های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما مطمئناً او در منچستریونایتد نخواهد ماند.

مرشد در ادامه بیان می کند که:

همچنین بسیار مهم است که بگوییم یونایتد یک مهاجم جدید به خدمت خواهد گرفت زیرا مارسیال در حال رفتن است و بنابراین آنها خواهان رقابت بیشتر در آنجا در پست شماره 9 هستند.

مارسیال 9 سال باورنکردنی در باشگاه دوام آورده است، علیرغم اینکه مدت ها پیش روی دیوار نوشته شده بود که این تناسب هرگز درست نبود.

گفته می شود که این به دلیل علاقه خاص جوئل گلیزر به این بازیکن است که ظاهراً او را “یونایتد پله” نامیده است.

طبق گزارش ها، مالک بداخلاق دو بار در طول سال ها فروش مارسیال را مسدود کرده است، چنین اعتقادی به او داشت.

با این حال، طبق شرایط قرارداد با سرمایه‌گذاران جزئی INEOS، گلیزر دیگر هیچ حرفی در تصمیم‌گیری‌های فوتبالی ندارد و شایسته است که در اولین پنجره پس از کنار گذاشتن کنترل، بازیکن مورد علاقه‌اش سرانجام جدا شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/15/fabrizio-romano-confirms-anthony-martial-will-definitely-leave-man-united-this-summer-278882/ منبع: