فاصله میلی متری از زیباترین گل هفته (عکس)

هوشمند که در هفته های اخیر دوباره جای خود را در لیست آلومینیوم بازی کرده بود، بار دیگر با حضور در قلب خط دفاعی سه نفره آلومینیوم به ثمر نشست و عملکرد آن بازیکن مقابل صنعت نفت آبادان باعث شد تا حریفش موفق نشود. . کند و جدا از گلزنی (با دست) خطر جدی دیگری ایجاد نکرد و در کنار وحید محمدزاده و سیدمهران موسوی عملکرد خوبی داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع آلومینیوم با یک ضربه آکروباتیک تقریبا دروازه صنعت نفت را باز کرد.

فاصله میلی متری از زیباترین گل هفته (عکس)


سرویس خبر شماره: 1867437
9 فوریه 1401 @ 13:16 |
3.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شاگردان رحمتی که شروعی هجومی مقابل صنعت نفت داشتند، در دقیقه 10 روی ارسال کرنر امین جهانکوهن و ضربه سر سیدمحمد احسن حسینی به گل نزدیک شدند اما مدافع آبادانی توپ را به اشتباه از روی خط به نقطه پنالتی منحرف کرد. باید قرار گیرد و آن بازیکن را مجبور به انجام یک حرکت نمایشی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک روی ریباند توپ ارسالی از کرنر تقریباً بهترین گل هفته هفدهم لیگ برتر را به ثمر رساند که سه بار دروازه صنعت نفت را باز کرد، اما توپ به بیرون رفت. مدافع آبادانی و ضربه قیچی بازیکن جوان ایرالکو که با اختلاف کمی از بالای تیر افقی عبور کرد و تبدیل به گل نشد.

در این صحنه مدافع آلومینیومی مهاجم با ضربه آکروباتیک قصد داشت اولین گل تیمش و اولین گل فصل را به ثمر برساند که ضربه قیچی او با کمترین فاصله از بالای دروازه صنعت نفت آبادان به بیرون رفت تا پشیمان شود. موقعیت خود را از دست داد و به انتهای زمین بازگشت.

1796232