محرم، تنها مربی شکست ناپذیر؛ جواد به یحیی رسیده!



در پایان هفته هشتم این اتفاق ناپدید شد و در حالی که نیم فصل در نیم فصل اول پوشش داده شد، پرسپولیس تنها تیم بدون شکست ما بود که در هشت بازی اول با یحیی گل محمدی بدون شکست پیش رفت.

امروز و در همین بازه زمانی یعنی پس از 8 بازی دور برگشت، تعداد خطوط تاریک جدول مقابل تیم های شکست خورده دو برابر شده و مس رفسنجان و استقلال در 8 بازی تاکنون بدون شکست باقی مانده اند.

استقلال فصل را با جواد نکونام آغاز کرد و در این فصل تنها یک شکست مقابل سپاهان دارد، اما مس رفسنجان با سکوتی الهام‌بخش شروع کرد و نوید کیا در ابتدای دور برگشت جای او را گرفت که پس از 8 بازی تنها مربی بی‌شکست در جام جهانی است. سطح اول فوتبال ایران همچنان تحت کنترل اوست.

استقلال و مس هنوز در هشت بازی دور دوم خود طعم شکست را نچشیده اند. بعد از این دو تیم، پرسپولیس و پیکان هستند که فقط یک بار شکست خورده اند، پیکان که به خود پرسپولیس باخته است و قرمزها در آغاز دور برگشت هفته شانزدهم و اولین بازی ویرا با یک گل مقابل آلومینیوم شکست خورده اند. به جای گل محمدی.

ملوان، هوادار و تراکتور در این فصل تنها دو شکست در دور برگشت را تجربه کرده اند. شمس آذر، استقلال خوزستان و سپاهان با سه شکست دوم هستند و می دانید که سپاهان هنوز میزبان دربی برگشت اصفهان مقابل ذوب آهن نیست.

فولاد، گل گهر، نساجی و آلومینیوم نیمی از بازی های برگشت خود را شکست دادند. این یعنی چهار مسابقه از 8 مسابقه و البته ذوب آهن 4 شکست دارد اما از 7 بازی و منفی ترین نکته این است که ذوب آهن هر 4 بازی خود را در خانه شکست داده است.

و در انتهای جدول نیز صنعت نفت آبادان قرار دارد که در دور دوم با وجود تغییر سرمربی 5 شکست را متحمل شد. رکورد 6 شکست در 8 مسابقه در اختیار دو نماینده دیگر خوزستان بود!



سرویس داخلی اخبار فوتبال