معمایی بزرگ و پیچیده در خط حمله پرسپولیس؛ همه منتظر تصمیم مهم یحیی هستند/ محمد عمری را نادیده نگیرید; دیابت را نادیده نگیرید!

سرخ‌پايتختي‌ها پس از موفقيت دقايقي آخر در تبريز و رسيدن به 3 امتياز، حالا بايد خود را براي بازي حساس با سپاهان اصفهان آماده کنند و بدون شک با توجه به رقابت تنگاتنگ دو تيم براي رسيدن به جام قهرماني در ليگ 22، نتيجه این بازی می تواند سرنوشت پرسپولیس را در پایان فصل رقم بزند. به ویژه قانون رودررویی در صورت تساوی امتیازات زیر سوال می رود و همین امر باعث می شود قرمزهای پایتخت با قهرمانی در فصل جاری گام بلندی برای قهرمانی بردارند. سپاهان.

یحیی گل محمدی که همیشه سعی کرده از ترکیب ثابت برای تیمش استفاده کند، حالا رویکرد خود را تغییر داده و ستاره های زیادی در اختیار سرمربی پرسپولیس قرار داده است تا هر بازی به دنبال ایده آل ترین بازی ممکن باشد و فعلا وجود دارد. خبری از ثبات در ترکیب سرخپوشان پایتخت نیست. به عنوان مثال گل محمدی در دیدار هفته گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی تصمیمی غیرمنتظره برای نیمکت نشینی عیسی آل کثیر گرفت و در عوض از محمد عمری در خط حمله قرمزها در کنار لئاندرو پریرا استفاده کرد.

معمایی بزرگ و پیچیده در خط حمله پرسپولیس؛  همه منتظر تصمیم مهم یحیی هستند/ محمد عمری را بی تفاوت نگذارید;  دیابت را نادیده نگیرید!

شیخ دیابته در فوتبال ایران بیش از آنکه در زمین بازی دیده شود در کلینیک معالجه بوده است! با این حال، ملیایی مهاجم بزرگ همیشه در زمانی که در ترکیب بود (چه در استقلال و چه در پرسپولیس) می تواند به تیمش کمک کند. دیابته که در 2 بازی اخیر تیمش به دلیل مصدومیت حضور نداشته، حالا کم کم خود را برای حضور در آخرین بازی سال پرسپولیس آماده می کند و حضور فعال او در تمرینات جمعی دیروز نشان از نزدیک شدن دیابته به شرایط ایده آل دارد. .

یحیی گل محمدی در لیگ بیست و دوم تغییرات زیادی در خط حمله ایجاد کرده و زوج های مختلفی را برای موفقیت امتحان کرده است، اما با توجه به دوران موفق دیاباته و 3 گلی که برای سرخپوشان پایتخت در 8 مسابقه به ثمر رسانده، این مهاجم بزرگ شاید بهترین باشد. مقابل خط دفاعی سپاهان باتجربه و بلندقد به ترکیب اصلی سرخ پوشان پایتخت بازخواهد گشت.

چالش دستیابی به ترکیب ایده آل

سرمربی پرسپولیس در دیدارهای گذشته سعی کرد به لئاندرو پریرا اعتماد کند تا مهاجم برزیلی را به شرایط بازی برساند اما عملکرد نه چندان خوب پریرا باعث شد تا او در دیدار مقابل سپاهان روی نیمکت بنشیند. در صورتی که دیابات به فرم ایده آل برسد و امکان حضور در ترکیب اصلی وجود داشته باشد، به نظر می رسد یحیی گل محمدی برای بازی حساس مقابل طلای پوشان اصفهانی به مصاف دیابه آل کثیر خواهد رفت و امیدوار است پس از درخشش در آبادان مقابل این تیم بتوانند این کار را انجام دهند. صنعت نفت. این بار اجازه دهید آنها در یکی از مهم ترین بازی های فصل بدرخشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

گل محمدی می تواند از عیسی آل کثیر، لئاندرو پریرا و محمد عمری برای سازماندهی خط حمله تیمش برای رویارویی با سپاهان استفاده کند. با توجه به عملکرد درخشان عمری مقابل تراکتورسازی، جدایی او از ترکیب پرسپولیس دور از ذهن به نظر می رسد، اما این احتمال وجود دارد که ستاره جوان قرمزها بتواند موقعیت خود را عوض کند و او را به وینگر منتقل کند تا معما حل شود. راحت تر با خط حمله روبرو شوید.

دیاباته به ترکیب اصلی بازمی گردد؟