نگرانی هواداران از وضعیت تیم پرسپولیس در مازندران/ انتقال به ورزشگاه سخت شده است

در ادامه افشین پیروانی با اشاره به استقبال این تیم گفت: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست. خوشحالیم و افتخار می کنیم که هواداران پرسپولیس در همه جای ایران حضور دارند. مازندرانی که در ورزش و کشتی زبانزد است به دلیل تعداد بالای پرسپولیسی ها در زمره سرآمدان قرار دارد. این چیزها مسئولیت ما را بیشتر می کند. از طرفی مازندرانی ها بسیار مهمان نواز هستند و ما در بدو ورود آن را احساس کردیم و از آنها تشکر می کنیم. همه اینها برای ما افتخار است اما به هر حال نگران رسیدن به ورزشگاه و برگزاری بازی هستیم.

در این جلسه همچنین خاطرنشان شد که با هماهنگی شورای شهر و شهرداری ها این بازی در اماکن عمومی و معابر مانند پارک ها از طریق اکران های بزرگ شهری در قائم شهر و برخی از شهرهای همسایه پخش شد تا مردم بتوانند در این بازی با هم بازی کنند. تماشای تیم های مورد علاقه خود، پرسپولیس و نساجی باشید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

جلسه هماهنگی مدیران برای دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی قایم شهر از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) به ریاست داوود رفعتی نماینده فدراسیون و ناظر بازی برگزار شد. در این جلسه نمایندگان تمامی سازمان های درگیر در مسابقات حضور داشتند و افشین پیروانی مدیر تیم و علیرضا اشرف مدیر رسانه نیز از پرسپولیس حضور داشتند.

وی ادامه داد: امروز با استقبال عجیبی در باند فرودگاه مواجه شدیم. همه اینها هم قابل احترام است اما مشکل اینجاست که فردا با تمهیداتی که در نظر گرفته شده با حفظ حرمت و حرمت و امنیت هواداران و بزرگواران مازندران شرایط مناسبی برای جدایی این تیم فراهم می شود. هتل را ترک کرده و وارد استادیوم شوید و مسابقه را نیز ترتیب دهید. طبق برنامه مصوب در این جلسه عمل خواهیم کرد.

در این جلسه اعلام شد که 60 درصد ظرفیت ورزشگاه برای حضور تماشاگران در نظر گرفته شده و تمامی بلیت ها فروخته شده است.
همچنین پرسپولیس با لباس سفید و دروازه بانش خاکستری در زمین حاضر می شود. نساجی نیز پیراهن قرمز و شورت و جوراب آبی به تن خواهد کرد. دروازه بان این تیم نیز مشکی خواهد پوشید.