گزارش زنده؛ ریخته گری آهن 3 – نفت مسجد سلیمان 1

هیئت داوران: ناصر جنگی، حسن نیازی، اسماعیل احمدی، عنایت قوچ کنلو/ سرپرست: علیرضا کهوری

💢 هشدار:

ریخته گری آهن – روغن مسجد سلیمان صفر: محمدرضا سلیمانی – دقیقه 4: روی ارسال جدی از سمت راست پس از دفاع ناقص، سجاد عشوری با مهار و ضربه سر توپ را به محمدرضا سلیمانی رساند و این بازیکن با یک ضربه والی تماشایی دروازه محسن زاده را باز کرد. .

دقیقه 79: در یک رفت و برگشت در داخل محوطه جریمه در کمتر از ده ثانیه ابتدا پیمان میری و سپس حسین شنانی تیرهای عمودی و افقی دروازه را به لرزه درآوردند که در نهایت نفتی از این فرصت ها نتیجه ای نگرفت.

*خاموش بودن برخی از نورافکن های ورزشگاه باعث شد تا داور در این خصوص به ناظر مسابقه تذکر دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

لبه:

نفت مسجد سلیمان

چدن سه – روغن صفر؛ آرمان اکوان – 65 دقیقه; نادر محمدی بلافاصله پس از ورود به زمین با یک پرتاب بلند برای آرمان اکوان در محوطه جریمه موقعیت گلزنی کرد و او با ضربه سر اختلاف را به دو رساند.

مربی: رضا مهاجری

ذوب آهن 2 – نفت مسجد سلیمان 1; حسین شنانی دقیقه 42: بازیکن سابق ذوب آهن با یک حرکت فنی دیدنی پس از دریبل خوب در محوطه جریمه آرمان اکوان، توپ را با پای فنی وارد دروازه کرد تا فاصله را به حداقل برساند.

مربی: مهدی تارتار

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، صادق صادقی، سجاد عاشوری (31-محمدامین درویشی)، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمد سلطان مهر، محمدعلی فرامرزی، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمی.

لحظات حساس:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی خود فولادشهر به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان رفت. شاگردان مهدی تارتار که پس از شکست مقابل استقلال و گل گهر 9 هفته بود شکستی را متحمل نشده بودند، حالا در تلاش هستند تا با پیروزی به استقبال تعطیلات جام جهانی بروند و از طرفی رضا مهاجری و تیمش نمی خواهند. آنها رشد پس از شکست سخت مقابل تراکتور و باخت مساوی برابر مس رفسنجان.
نیمه اول این دیدار با حملات گسترده ذوبی ها آغاز شد و شاگردان تارتار به سرعت گل اول محمدحسین اسلامی را به ثمر رساندند. جلوتر در شرایطی که می توانستند بلافاصله نتیجه را 2-0 کنند، ضربه پنالتی صادق صادقی توسط علی محسن زاده مهار شد. دقایقی بعد باز هم ذوبی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و این بار سجاد عشوری دروازه نفت را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود. نیمه اول تمام نشده بود و حسین شنانی بازیکن سابق ذوب آهن با یک حرکت تکنیکی و دیدنی پس از دریبل خوب در محوطه جریمه به آرمان اکوان، توپ را در تور ساق پای فنی کاشت تا توپ را کم کند. تفاوت به حداقل برسد. .

گاندوس اصفهان در نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان را با نمایشی تحسین برانگیز به پایان رساند.

گزارش زنده؛  ریخته گری آهن 3 - نفت مسجد سلیمان 1

⚽️ توضیحات گل:

محمد امین درویشی (45+6)

دقیقه 8: ضربه پنالتی محمدحسین اسلامی را صادق صادق با یک ضربه آرام به سمت چپ زد که محسن زاده به خوبی اذعان کرد تا پنالتی ذوبی ها به این ترتیب مهار شود.

ذوب آهن دو – نفت مسجد سلیمان صفر; سجاد عاشوری – دقیقه 28: پس از پاس گل اول بازی، مهاجم ذوب گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، حسین شنانی، میشم نقی زاده، آریا برزگر، رضا دهقانی، میلاد باقری (16- علی عبدالله زاده)، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی

هفته یازدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر
پنجشنبه 08/06/1401; ساعت 6:30 بعد از ظهر
ورزشگاه فولادشهر / بدون تماشاگر


سرویس خبر شماره: 1850541
06 نوامبر 1401 ساعت 20:10 |
4.4K |

1نقطه نظر

چهل و پنج دقیقه تا برد بزرگ تارتار

چدن