سیگنال امرابات به بارسا: آینده نیست، فوراً می آیم!

پس از انتشار اخباری مبنی بر تلاش بارسلونا برای جذب سوفیان امرابات، ستاره مراکشی پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که به عنوان سیگنال مثبت او برای باشگاه کاتالانی ارزیابی شد.

سیگنال امرابات به بارسا: آینده نیست، فوراً می آیم!

آمروبات پس از درخشش در پیراهن تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت و قرار بود در ژانویه شاهد جدایی خود از فیورنتینا باشد. امروز گزارش شد که بارسلونا تصمیم گرفت او را در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی از فلورانس به بارسلونا منتقل کند.

امروبات در استوری اینستاگرام خود نوشت: “همین الان برو هیچکس آینده رو تضمین نکرده.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی به نظر می رسد انتقال سوفیان امروبات به بارسلونا یکی از اتفاقات غیرمنتظره آن ساعات باشد.

رسانه های اسپانیایی که خبر تلاش بارسا برای جذب هافبک مراکشی را منتشر کردند، اعلام کردند که فیورنتینا در اولین واکنش به پیشنهاد بارسا اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی نمی خواهد ببازد.امرابات. او تا تابستان 2024 با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما ساعتی پیش امروبات پیامی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می دهد این هافبک مراکشی قصد دارد با فشار رسانه ای به فیورنتینا رضایت سران باشگاه را جلب کند تا به او اجازه حضور در بارسا را ​​بدهند.


سرویس خبر شماره: 1867907
11 فوریه 1401 @ 22:23 |
30.8K |

15نقطه نظر

بارسا که ستاره مراکشی را گزینه خوبی برای جایگزینی سرخیو بوسکتس در آینده می بیند، به فیورنتینا پیشنهاد داد تا امرابات را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد و سپس با پرداخت 37 میلیون یورو قرارداد او را دائمی کند.

1797060