آخرین نیمکت مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان


سرویس خبر شماره: 2015289
30 آوریل 1403 ساعت 8:50 ق.ظ.
11000 امتیاز خبر|

3نقطه نظر

با بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به جمع قرمزها پس از بازی پلی آف، مهرشاد اسدی احتمالا جایی در فهرست 20 نفره سرخ ها نخواهد داشت.

آخرین نیمکت مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با تداوم مصدومیت علیرضا بیرانوند و غیبت او در تمرینات، امیررضا رفیعی همانند دو دیدار قبلی مقابل گل گهر و ملوان در آبادان مدافع اصلی سرخ پوشان خواهد بود.
با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز پیش 22 ساله شد، مهرشاد اسدی دیگر دروازه بان جوان قرمزها به عنوان دروازه بان ذخیره روی نیمکت می نشیند.
مهرشاد اسدی با قد بلندتر از رفیعی متولد قائم شهر است و برخلاف تصور از آکادمی پرسپولیس فارغ التحصیل نشد اما از تابستان سال گذشته همراه با حضور در جمع بزرگسالان به جمع بزرگسالان اضافه شد. رفیعی.

واقعیت این است که بازیکنان پرسپولیس در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی از کیفیت دروازه بان مهرشاد اسدی به شدت تعریف می کنند و می گویند او دست کمی از رفیعی ندارد و هر دو دروازه بان می توانند در لیگ برتر بازی کنند اما رفیعی در سه دیداری که انجام داد این را نشان داد. پیش می آید که بعد از هر مصدومیت یا محرومیت بیرانوند، دست و دل هواداران پرسپولیس به دلیل نبود یک دروازه بان ذخیره قابل اعتماد می لرزد.

1922530

بازیکنان پرسپولیس می گویند رفیعی به عنوان دروازه بان دوم و مهرشاد اسدی به عنوان گزینه سوم شناخته شدند. این به دلیل تفاوت کیفی این دو دروازه بان نیست و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به دلیل آمادگی بیشتر رفیعی است. مسابقات روبروی مهرشاد قرار می گیرد.
به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از دیدار هفتم اردیبهشت در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به روی دروازه قرمزها برمی گردد و رفیعی نیز به نیمکت تیمش برمی گردد، مهرشاد اسدی احتمالا آخرین بازی خود را خواهد داشت. نیمکت نشینی در این مسابقه فصل مقابل صنعت نفت آبادان زنده می شود مگر اینکه اتفاقات عجیبی باعث شود او در بازی های بعدی قرمزها وارد لیست 20 نفره شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی