استقبال قزوینی ها از استقلال بعد از 13 سال!


سرویس خبر شماره: 2015002
29 آوریل 1403 ساعت 9:20 ق.ظ.
4.6 هزار |

2نقطه نظر

من را به یاد تولد رونالدو می اندازد

آخرین تقابل آبی ها و یک تیم قزوینی در ورزشگاه آزادی به خاطره ای شیرین برای هواداران استقلال باقی مانده است.

استقبال قزوینی ها از استقلال بعد از 13 سال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر توسط تیم های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. دو تیمی که در دیدار اول بازی بسیار خوبی را با گل های فراوان انجام دادند و در نهایت با نتیجه 2 بر 2 به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

این در حالی است که شمس آذری با شکست 2-1 مقابل پرسپولیس برای دومین بار در این فصل در ورزشگاه آزادی به میدان می رود. از طرفی استقلالی ها بعد از 13 سال به استقبال یک تیم قزوینی در لیگ برتر خواهند رفت.

البته آنها در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سال 92 با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین قدم بعدی را برداشتند اما آخرین بازی آنها مقابل تیم های قزوینی در لیگ برتر، مقابل استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم بود. . این دیدار در تاریخ 8 مرداد 1388 برگزار شد و در پایان یاران مظلومی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

گلزنان استقلال در این دیدار پژمان منتظری، میلاد میداودی و فرهاد مجیدی بودند. نکته جالب اینکه گل دوم استقلال را میداودی روی یک شوت استثنایی از راه دور به ثمر رساند تا هواداران استقلال به دلیل کپی برداری از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی ستاره شماره 10 را با رونالدو مقایسه کنند.

گل سوم آبی ها نیز روی یک حرکت انفرادی فرهاد مجیدی به ثمر رسید. ضمن اینکه مدیریت پیکان در آن زمان بر عهده محمد احمدزاده بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی