بارسا امیدوار بود: نویر در بایرن مونیخ غایب است


سرویس خبر شماره: 1849832
نوامبر 02, 1401 @ 1:34 بعد از ظهر |
337

1نقطه نظر

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ از جمله بازیکنانی است که نمی تواند این تیم را در دیدار با بارسلونا همراهی کند.

بارسا امیدوار بود: نویر در بایرن مونیخ غایب است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت.
شاگردان یولیان ناگلزمن موفق شدند در بازی رفت این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهند و حالا بارسا امیدوار است در ورزشگاه خانگی و با حضور هواداران خود از حریف انتقام بگیرد و شانس قهرمانی خود را حفظ کند. دور هشتم لیگ قهرمانان اروپا.
بارسا در سال های اخیر بارها به مصاف بایرن رفته است و ناکامی در آن دیدارها، بازی چهارشنبه این هفته را برای آنها حساس تر کرده است.


حالا مشخص شده است که مانوئل نویر که در هفته های گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب بایرن غایب بوده است، نمی تواند تیمش را در بازی این هفته همراهی کند و به همین دلیل این دروازه بان آلمانی به عنوان غایب محسوس لقب گرفته است. از این بازی
از سوی دیگر لروی سانه و لوکاس هرناندز نیز دیگر بازیکنانی هستند که به دلیل شرایط و مصدومیت نمی توانند در این بازی مقابل بارسا شرکت کنند.
گفته می شود بایرن امیدوار است نویر بتواند در بازی مقابل ماینتس دوباره در ترکیب ظاهر شود و سانه در بازی هفته آینده مقابل اینتر شانس بازگشت به زمین را داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی