تاس فولاد بد، خوب بازی کن!


سرویس خبر شماره: 2016246
3 اردیبهشت 1403 ساعت 04:27 |
17

0نقطه نظر

عبدالله پس از اولین پیروزی در بازی پنجم;

فوتبال خوزستان، قهرمان سابق لیگ برتر زیر نظر عبدالله ویسی که شش هفته مانده به پایان این رقابت ها با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر هم شد، دو امتیاز از این منطقه عقب افتاد.

تاس فولاد بد، خوب بازی کن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه فوتبال خوزستان که در این فصل علیرضا منصوریان، ایگناسیو مارتینز، احمد النعمه و عبدالله ویسی را به عنوان چهار سرمربی مختلف در لیگ برتر دیده است، به معنای واقعی کلمه در بحرانی بی سابقه و شاید برای اولین بار است. . زمانی که به عنوان یکی از چهار گزینه جدی سقوط در هفته های پایانی شناخته می شود.

باشگاه فوتبال مردان اهوازی که یکی از معدود باشگاه های حرفه ای و پنج ستاره ایران است، در فصل جاری و قبل دچار بیماری عجیبی شد و تغییرات زیادی را در سطح فنی و مدیریتی تجربه کرد.

ورود عبدالله ویسی مربی بومی به فولاد که فصل گذشته موفق شد سهمیه ارزشمند آبادانی ها در لیگ برتر را حفظ کند بارقه های امیدی دوباره و به معنای واقعی را در دل هواداران تیمش به وجود آورد اما اهواز همچنان پابرجاست. . فرم ایده آل آنها نرسیده است و فولاد در چهار بازی مقابل استقلال، هوادار، شمس آذر و مس خوزستان که هدایت فنی آنها بر عهده گواردیولا واتانی بود، هنوز طعم پیروزی را نچشیده و دو تساوی و یک تساوی به دست آورده اند. شکست تلخ در اهواز و شکستی دیگر خارج از خانه.

2013579

با این حال فولادی ها در شش هفته پایانی لیگ برتر شش نبرد حیاتی، بسیار سخت و سرنوشت ساز را پیش رو دارند و همراه با نفت و استقلال به عنوان همشهری در پرتگاه برای پایداری و بقا می جنگند.

فولاد که با غلبه بر چادرملوی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ یک نیز از جام حذفی حذف شد، این هفته با پیروزی اجباری استراحت می کند و هفته آینده در اراک به مصاف آلومینیوم می رود و اولین حریف تک رقمی آنها در جدول رده بندی خواهد بود. . بندی پیشتاز است.

عبدالله وایسی و شاگردانش پس از آن پذیرای تراکتوری که برای صعود به مسابقات آسیایی تلاش می کند، به تهران می آیند و میهمان استقلال، رهبر فعلی لیگ برتر و مدعی جدی این رقابت ها خواهند بود. برای قهرمانی

فولادی ها بار دیگر به خوزستان سفر خواهند کرد و پذیرای ذوب آهن دیگر تک رقمی جدول رده بندی و پیکان هستند که نسبت به تیم اول اهواز وضعیت بسیار بهتری دارند. آخرین و ششمین ششم آنها. ماراتن نقطه ای در قائم شهر به عنوان میهمان نساجی برگزار می شود که او هم برای بقای خود دست و پنجه نرم می کند که نشان می دهد عبدالله ویسی و شاگردانش در شرایط سختی قرار دارند و به عبارت دقیق تر باید تاس اشتباه را خوب بزنند!

مجله اخبار فوتبال داخلی