ترزیچ: ما مستحق تساوی مقابل اتلتیکو مادرید هستیم


سرویس خبر شماره: 2013634
23 آوریل 1403 در 01:57
661

2نقطه نظر

ادین ترزیج تیمش را شایسته تساوی مقابل اتلتیکو مادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می داند.

ترزیچ: ما مستحق تساوی مقابل اتلتیکو مادرید هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند عصر امروز در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک مغلوب اتلتیکو مادرید شد.

در این دیدار دورتموند در نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به رختکن بازگشت و در نیمه دوم با وجود تماشای متفاوت در نهایت سباستین هالر در دقیقه 81 به گل رسید.

ادین ترزیچ معتقد است تیمش مستحق یک تساوی در بازی رفت بود و باید بازی را بهتر آغاز می کرد.

2009497

ترزیچ در مورد این بازی گفت: “ما به وضوح از ابتدا انتظارات متفاوتی داشتیم. 30 دقیقه اول به اندازه کافی خوب نبود. وقتی اشتباهات زیادی در این سطح مرتکب می شوید، قبل از اینکه متوجه شوید تمام می شود. با این حال، ما قبول نکردیم. نیمه دوم، “شما می توانید به وضوح ببینید که ما چه توانایی هایی داریم. اکنون به دنبال نکات مثبت نیمه دوم است.”

پیچ سپاهانعملکرد متفاوت با دورتموند در نیمه دوم؟

تیم حریف منتظر اشتباهات ما بود و با اشتباه موقعیت های زیادی به آنها دادیم. ما دو فرصت آسان به آنها دادیم تا از دروازه ما عبور کنند و آنها بی رحمانه از آنها استفاده کردند. ما همچنین بازیکنان زیادی داشتیم که برای اولین بار در این سطح یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کردند. ما از این موضوع آگاه هستیم، اما واکنش به نتیجه نیمه اول بسیار بیشتر بود. هدف ما در نیمه دوم تمرکز روی نیمه دوم و پیروزی در آن بود. فکر می کنم ما شایسته تساوی هستیم.

پیچ سپاهانشانس رسیدن به نیمه نهایی؟

امروز با احساسات بیشتری عمل کردیم. در نیمه دوم احساس کردیم باید تمرکزمان را حفظ کنیم و ریتم را از دست ندهیم. اگر بتوانیم 90 دقیقه یا حتی 120 دقیقه دوام بیاوریم، بازی هفته آینده بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی