تیموتی فوسو منسا، بازیکن سابق منچستریونایتد، مدال بایرلورکوزن بوندسلیگا را از دست خواهد داد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

تیموتی فوسو منسا، بازیکن سابق منچستریونایتد، علیرغم اینکه بایر لورکوزن برای یک قهرمانی قاطع در لیگ تلاش می کند، مدال قهرمانی بوندسلیگا را از دست خواهد داد.

هلندی همه فن حریف در این فصل یک دقیقه فوتبال بازی نکرده است و به همین دلیل واجد شرایط یک افتخار شخصی نخواهد بود.

لورکوزن در آخر هفته با پیروزی 5-0 مقابل وردربرمن، 11 سال اختناق بایرن مونیخ را شکست و به سبک مناسب قهرمانی را به دست آورد.

فوسو منسا در سال 2021 یونایتد را به مقصد لورکوزن ترک کرد اما در آلمان دچار آسیب دیدگی شد که به این کمپین نیز سرایت کرد.

جرمی فریمپونگ به‌عنوان یکی از مورد توجه‌ترین مدافعان راست اروپا ظاهر شد و موقعیت مورد نظر فوسو-منسا را ​​از آن خود کرد و فرصت‌های او برای دقایق بازی را کاهش داد.

طبق گزارش دیلی استار، فوسو-منساه امسال تنها در هفت بار در ترکیب ژابی آلونسو قرار گرفته است و هر بار به عنوان یک تعویض بلااستفاده باقی مانده است.

متأسفانه برای تیموتی، تنها بازیکنانی که در پنج مسابقه یا بیشتر حضور داشته اند، واجد شرایط دریافت مدال برنده در آلمان هستند.

با این حال، این بازیکن 26 ساله در حال پیوستن به جشن های آخر هفته با هم تیمی هایش دیده شد و از اینکه بخشی از گروهی است که برای باشگاه تاریخ ساز شده است، خوشحال به نظر می رسد.

علاوه بر این، لورکوزن هنوز در جام حذفی آلمان و لیگ اروپا بسیار زنده است و یکی از مدعیان کسب سه گانه باورنکردنی است.

Fosu-Mensah هرگونه جام اضافی را که لورکوزن از اینجا بدست می آورد از دست خواهد داد و جشن پایان فصل را برای مرد سابق یونایتد تا حدودی تلخ و شیرین خواهد کرد.

این یک وضعیت ناخوشایند برای هلندی است که امیدوار است سال آینده یک کمپین بدون مصدومیت داشته باشد و لورکوزن بتواند یک بار دیگر سطح عملکرد باورنکردنی خود را تکرار کند.

فوسو منسا از سال 2016 تا 2020 30 بار برای یونایتد بازی کرد تا اینکه سه سال پیش 1.70 میلیون یورو نقل مکان کرد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/16/former-manchester-united-man-timothy-fosu-mensah-set-to-miss-out-on-medal-despite-bayer-leverkusens-bundesliga-medal-278940/ منبع: