جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی



سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال تنها دروازه بانی است که توانسته در این فصل لیگ برتر در 360 دقیقه و در 4 بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه دارد.

کاپیتان تیم استقلال در هفته های 18 تا 21 به ترتیب مقابل سپاهان (1)، استقلال خوزستان (2)، پرسپولیس (3) و هوادار (4) – در دور برگشت این فصل – چهار بازی متوالی انجام داد. دروازه استقلال بسته شد و چهار کلین شیت متوالی کسب کرد تا 360 دقیقه دروازه استقلال بسته بماند.

این رکورد در حالی توسط دروازه بان استقلال به دست آمد که دو دروازه بان دیگر تیم ملی کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام مصافی در این فصل هرگز موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل موفق شد در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد هرگز از 2 بازی متوالی به عدد 3 نرسید اما حالا امیررضا رفیعی دروازه بان جوان تیم پرسپولیس که توانسته دروازه خود را حفظ کند. در 3 بازی مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی تا اینجای فصل، در آستانه رسیدن به رکورد سید حسین حسینی قرار دارد. .

رفیعی که به دلیل مصدومیت علیرضا بیرانوند اکنون به عنوان دروازه بان دائمی تیم پرسپولیس قهرمان وقت در دروازه پرسپولیس قرار دارد، در این فصل تنها سه بار فرصت حضور در دروازه پرسپولیس را پیدا نکرد و در هر سه دیدار او. 270 دقیقه است که گلی دریافت نکرده است.

اگر پرسپولیس در بازی امشب مقابل صنعت نفت آبادان گل نخورد، رفیعی می تواند به رکورد چهارمین بازی متوالی بدون گل خورده در دروازه پرسپولیس دست پیدا کند. اگرچه بین بازی اول و دوم یعنی دیدار مقابل ذوب آهن و گل گهر سیرجان فاصله بود اما این بازیکن فرصتی برای حضور در دروازه پرسپولیس پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: سرمربی پرسپولیس بیرانوند را برای بازی ویژه می خواهد



سرویس داخلی اخبار فوتبال