دوست رونالدو پشت سر او برگشت. اگه کریستیانو بود اینجوری نمیشد. این نقطه ضعف اصلی مربی است!

پیرز مورگان از تیم میکل آرتتا انتقاد کرده و کریستیانو رونالدو را به عنوان راه حل معرفی کرده است. او عمیقا نگران است که امتناع آرتتا از به خدمت گرفتن یک گلزن اثبات شده می تواند رویاهای قهرمانی توپچی ها را خراب کند. آرسنال تابستان گذشته کای هاورتز را به خدمت گرفت اما از زمان گابریل ژسوس در ژوئیه 2022 به دنبال یک مهاجم واقعی نبود. ژسوس بیشتر یک تهیه کننده است تا یک گلزن، و مورگان، یکی از طرفداران سرسخت توپچی ها، معتقد است که آرسنال لیگ برتر را از دست خواهد داد. عنوان این بار

آرسنال با شکست یکشنبه مقابل استون ویلا دو امتیاز از منچسترسیتی صدرنشین فاصله گرفت و به نقل از سان، مورگان در توییتی نوشت: “فقدان آرسنال یک مهاجم خوب دوباره ما را نابود خواهد کرد. ما در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم، اما ما هیچ کدام از آنها را نگرفتیم “اگر واتکینز برای ما بازی می کرد، ما این بازی را 3-0 می بردیم.”

مورگان افزود: “من فکر می کنم کریستیانو با کاری که انجام می دهد بیش از 25 گل در هر فصل در تیم ما به ثمر می رساند.” امتناع آرتتا از اولویت دادن به مهاجم یکی از اصلی ترین نقاط ضعف اوست. دوباره داریم خفه میشیم… باور کردنی نیست.»

رونالدو 39 ساله، برنده پنج توپ طلا، از زمان ورود به عربستان در دسامبر 2022، 56 بار در 62 بازی برای النصر گلزنی کرده است. اسطوره پرتغالی بهترین گلزن این فصل لیگ حرفه ای عربستان است و 29 گل به ثمر رسانده است. بار در 25 مسابقه الکساندر میتروویچ از الهلال با 22 گل در رده دوم قرار دارد. رونالدو یک گلزن پرکار برای اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بود، اگرچه او تا اواخر دهه 20 سالگی عمدتا به عنوان وینگر بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: ادعای جالب سرمربی ناخام; باید 5 گل می زدیم!/ باید این شکست را بپذیریم

سرویس اخبار فوتبال خارجی