سرمربی لیورپول فاش کرد که “تماس دیرهنگام” منجر به بازگشت استفان باجستیچ به منچستریونایتد شد – لیورپول اف سی

استفان بایچتیچ اولین حضور خود را پس از تقریباً هفت ماه انجام داد و تیم زیر 21 سال لیورپول با نتیجه 3-0 منچستریونایتد را شکست داد، که پس از “تماس دیرهنگام” به دلیل حضور او انجام شد.

پس از نتایج ناامیدکننده تیم اصلی و زیر 18 سال مقابل منچستریونایتد در هفته‌های اخیر، تیم زیر 21 سال جمعه شب نمایشی شدید در اولدترافورد داشت.

ترنت کونه-دوهرتی، کاید گوردون و جیدن دانز برجسته گل ها را به ثمر رساندند، در حالی که باجکتیچ در اولین بازی خود از 27 سپتامبر از روی نیمکت آمد.

خواندن: دانز خیره کننده، باجچتیک بازگشت – LFC U21s من یونایتد را در اولدترافورد شکست داد!

این بازیکن اسپانیایی که شب قبل برای باخت 3-0 مقابل آتالانتا روی نیمکت نشسته بود، در 30 دقیقه پایانی جای کونه-دوهرتی را گرفت و پاس گل گوردون را به ثمر رساند.

صحبت با خبرنگاران از جمله اینجا آنفیلد استبری لوتاس، مربی تیم زیر 21 سال بعد از بازی، سم میلن اعتراف کرد که این “تلفن دیرهنگام” در مورد اینکه آیا او می تواند از باجچتیک استفاده کند یا خیر بود.

“عالی است! او در پاسخ به سوالی درباره بازگشت این جوان 19 ساله گفت: تماس کمی دیر بود.

لندن، انگلیس - جمعه، 25 فوریه 2022: استفان باجکتیچ تعویضی لیورپول در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 23 سال آرسنال و تیم زیر 23 سال باشگاه لیورپول در میدو پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ما بازیکنانی مانند کاید گوردون و استفان داریم که زمان زیادی را از دست داده اند.

او ناامید بود که بازی کند و نیم ساعت وزوز می کرد. او آمد و من فکر می کردم بعد از 10 می خواهد منفجر شود، اینقدر روی آن گذاشت!

بازگشت او عالی بود، این برای او شگفت‌انگیز است.»

بایچتیچ تنها دو بازی قبل از یک شکست دیگر در آمادگی جسمانی خود در سپتامبر انجام داده بود، در بازی مقابل LASK در لیگ اروپا و از روی نیمکت مقابل لستر در جام کارابائو.

مسائل مربوط به رشد او پس از آن منجر به یک دوره طولانی در حاشیه شد، قبل از اینکه “پیش فصل” خود را در مرکز آموزشی AXA گذراند و حجم کاری خود را با U21s افزایش داد.

در حالی که او یک بازیکن تیم اصلی است، واجد شرایط بودن او برای تیم جوانان باید تقویت شود زیرا او در یک ماه و نیم آینده به کار روی آمادگی طولانی مدت خود ادامه می دهد.

منچستر، انگلیس - جمعه، 12 آوریل 2024: ایزاک مابایا، بازیکن تعویضی لیورپول در جریان بازی لیگ برتر 2 دسته 1 بین تیم های زیر 21 ساله های منچستریونایتد و تیم های زیر 21 ساله های لیورپول در اولدترافورد به دلیل مصدومیت از میدان خارج شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اما جمعه ضربه دیگری به آیزاک مابایا وارد کرد، اما او همزمان با باجستیچ قبل از اینکه دیر وقت مجبور به بازی شود، به زمین فرستاده شد.

لوتاس گفت: “متاسفانه آیزاک در لیست بازیکنانی است که فوتبال زیادی را از دست داده اند.” اینجا آنفیلد استبا این که این بازیکن 19 ساله در 18 ماه گذشته تنها 5 بار بازی کرده است.

او یک شخصیت فوق العاده است. او پسر قوی ای است، ما قبلاً این لحظات را با بازیکنانی داشته ایم که از طرف مقابل آمده اند، ما فقط به سختی کار می کنیم.

“این احتمالاً براق بودن را از بین می برد. می توانستید ببینید وقتی او پایین رفت، چند بازیکن به سمت او دویدند.

او یک بچه محبوب است، او یک پسر عالی است. من مطمئن هستم که او خوب خواهد شد.»

https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-coach-reveals-late-call-led-to-stefan-bajcetic-return-vs-man-united/ منبع: