عجیب اما معتبر؛ تراز بازیکن در استقلال منفی شد!



استقلال در تعطیلات زمستانی سه بازیکن خود را از دست داد. سعید مهری با فسخ قرارداد یک طرفه خود با استقلال به تیم آپولو پیوست. این تیم با مربیگری ریکاردو ساپینتو آماده می شود تا عنوان قهرمانی خود در این فصل لیگ برتر قبرس را جشن بگیرد.

یکی از اتفاقات ناراحت کننده در اردوی آبی ها مصدومیت کوین یاماگا بود. مصدومیتی که منجر به مصدومیت شدید چشم کوین شد و نتوانست استقلال را از ابتدای دور برگشت همراهی کند. این اتفاق تلخ در بازی مس رفسنجان نیز تکرار شد و استقلال در 8 هفته اخیر مهدی مهدی پور را در اختیار نخواهد داشت. به این سه بازیکنی که به تراکتور رفتند، باید امیرارسلان مطهری را هم اضافه کنیم.

استقلال در دور اول 4 بازیکن تاثیرگذار را در دور دوم نیاورد. در بین این 4 بازیکن تنها مهدی مهدی پور از ابتدای دور برگشت تا بازی با مس رفسنجان در کنار آبی پوشان حضور داشت.

استقلال در تعطیلات زمستانی با سه بازیکن جدید جذب کرد. رافائل سیلوا، جلال الدین مشاریپوف و میلاد فخرالدینی. از جمله میلاد فخرالدینی و جلال الدین مشاریپوف در آخرین بازی استقلال مقابل مس به میدان آمدند و از بازیکنان خوب استقلال بودند اما رافا نیمکت نشین بود.

با خروج مهدی مهدی پور از لیست استقلال، اکنون ترازنامه بازیکنان در تیم مدعی قهرمانی منفی شده است و باشگاه استقلال طبق قوانین نمی تواند بازیکن جدیدی را جایگزین کند و باید با بازیکن کمتر ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: مشکلی که پابرجاست/ بدهی های داخلی استقلال چه شد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال