مذاکره باشگاه پرسپولیس با سرمربی فصل آینده/ برزیلی قرمز باقی می ماند؟



فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت ها هستند. دو رقیب سنتی که در 7 مسابقه باقیمانده با کمترین اختلاف جام را از دست خواهند داد تا با وسواس بیشتری روی مسابقات آینده تمرکز کنند.

اسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی فکرش را می کرد بتواند در نیم فصل جای یحیی گل محمدی را به طور قابل اعتمادی بگیرد، حالا منتظر بی توجهی استقلال است تا تیمش را به بالای جدول بازگرداند و خود را در بین هواداران این تیم ثابت تر کند. نسبت به قبل.

اما با توجه به نتایج این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویرا، هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد باشگاه با وی بودند تا این موضوع در آخرین جلسه هیات مدیره پرسپولیس مطرح شود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکرات مقدماتی را برای تمدید قرارداد با این بازیکن برزیلی به مدت دو سال آغاز کرده است اما فعلا قصد ندارد با او گفت و گوی مستقیمی داشته باشد تا وارد این موضوع نشود. موضوع. درویش از مدیر برنامه خود خواست تا شرایط تمدید را بررسی کند و به او اطلاع دهد.

انتظار می رود مذاکرات تمدید قرارداد با ویه تا قبل از پایان فصل نهایی شود و سرمربی برزیلی دو فصل دیگر به کار خود با این باشگاه ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: پاسخ منطقی یحیی گل محمدی به 2 گزاره ویژه; صبر استراتژیک!



سرویس داخلی اخبار فوتبال