ستاره سابق USMNT می گوید MLS بازیکنی بهتر از لیونل مسی نخواهد دید

تیلور تولمن، ستاره سابق USMNT، لیونل مسی، فوق ستاره اینتر میامی را تمجید کرده و از هواداران لیگ برتر فوتبال (MLS) خواسته که نبوغ او را بدیهی نگیرند و تا جایی که می توانند از او تجلیل کنند.

لیونل مسی در مقابل اسپورتینگ کی سی مقابل ورزشگاه کانزاس سیتی مسترکلاس را حذف کرد.

اینتر میامی تحت هدایت مسی که مشتاق بازگشت از حذف جام قهرمانان کونکاکاف بود، شنبه شب (13 آوریل) برای بازی MLS خود با اسپورتینگ کی سی به پارک مرسی کودکان رفت. آرژانتینی عملکرد بسیار خوبی داشت و یک گل زد و یک پاس گل داد تا حواصیل ها را به پیروزی 3-2 برساند.

رکورد 72000 هوادار به پارک رحمت کودکان هجوم آوردند تا برنده هشت بار توپ طلا را در بهترین حالت خود تماشا کنند. و به جرأت می توان گفت که آنها به چیزی که برای آن آمده بودند، رسیدند.

تیلور تولمن می گوید که نبوغ لیونل مسی اغلب بدیهی تلقی می شود

پس از بازی، تولمن درباره تاثیری که برنده جام جهانی فوتبال 2022 در MLS داشته است، صحبت کرد و گفت که لیگ ممکن است هرگز بازیکن بهتری را نبیند.

پس از پیروزی مسی و شرکت در میسوری، تولمن (از طریق GOAL) گفت:

72000 نفر برای تماشای یک بازی لیگ MLS در کانزاس سیتی حاضر شدند – این چهارمین بازی بزرگ در تاریخ لیگ برای یک بازی MLS است. فقط اجازه دهید آن را فرو بریزد. حتی مدافع آنها، پاتریک ماومز، می خواست 90 دقیقه قبل از شروع بازی آنجا باشد تا همه چیز را در آن غرق کند. و نوک کلاه به هواداران. انتظار تماشاگران طرفدار مسی را داشتم. این یک جمعیت طرفدار کانزاس سیتی بود و سپس تعدادی.

اما چگونه از آنچه مسی در داخل و خارج از زمین انجام می دهد شگفت زده نمی شوید؟ مردم فراموش می کنند که در سال 2008، اسپورتینگ کانزاس سیتی آخرین بازی رقابتی خود را در آن ساختمان مقابل لس آنجلس گلکسی انجام داد، جایی که دیوید بکهام مالک اینتر میامی در شهر بود و آنها فقط 26000 مساوی کردند.

وی در پایان افزود:

مسی ظاهر شد، آنها در کمتر از یک هفته فروخته شدند. اما پس از آن، توانایی این است که هر بار در موقعیت مناسب قرار بگیرید و به مردم آنچه می‌خواهند بدهید – پاس گل، گل، برد. ما آن را بدیهی می دانیم که او چه می کند و چه معنایی دارد. و وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، آیا ما دوباره امثال این را خواهیم دید؟ من شک دارم.

مهاجم سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن (PSG) در این فصل پنج بازی در MLS انجام داده است که پنج بار گلزنی کرده و دو پاس گل داده است.

https://sportslens.com/news/taylor-twellman-lauds-inter-miami-genius-lionel-messi/ منبع: