مصدومیت جدید انزو مدعی نگرانی است، باید زودتر استراحت می کرد – صحبت چلسی

دیروز مقاله ای نوشتم که در آن سؤال کردم که آیا انزو فرناندز باید یک یا دو بازی آینده را کنار بگذارد یا خیر.

این در آن زمان حتی ربطی به مصدومیت نداشت، بیشتر به این واقعیت مربوط می‌شد که مویزس کایسیدو و کانر گالاگر در دوشنبه شب در دابل پیوت با هم خیلی خوب بازی کردند و در واقع، با بازی گالاگر عمیق‌تر، ما دفاع بیشتری داریم. ثبات.

من فکر می‌کنم این یک سوال و بحث موجه است، اما نتیجه‌گیری من این بود که ما باید انزو را در راه Xl اولیه خود داشته باشیم، برای من این یک بحث نیست. چگونه همه آنها را گرد هم بیاوریم و در بهترین موقعیت ها و نقاط قوت خود بازی کنند؟ این شاید برای مقاله دیگری یا حتی برای مربی واقعی تیم باشد! اما داشتن آن مشکل خوبی است.

به هر حال، از زمانی که من آن مورد را نوشتم، اخبار بیشتری از طریق منابع آرژانتینی منتشر شد مبنی بر اینکه انزو اکنون ممکن است نیاز به عمل جراحی برای آسیب فتق خود داشته باشد و در حال فکر کردن به آن است. اگر این کار را انجام دهد، سه هفته را از دست خواهد داد. بدیهی است که بهتر است تا پایان فصل صبر کنیم، اما آیا ما و انزو می توانیم این کار را انجام دهیم؟

هفته گذشته گزارش دادم که شنیدیم مصدومیت انزو بد نبود و اینطور هم نیست. اما این یکی است که آنجا بوده و مدام او را آزار می دهد. انزو بازیکن دیگری است که می‌دانیم در این فصل کمی دردناک بوده و قبل از بازی از مسکن‌ها استفاده کرده است. اتفاقاً این بسیار رایج است.

بنابراین به سوال اصلی من برمی گردم، شاید انزو در واقع اکنون به چند بازی برای استراحت نیاز دارد و اگر او نیاز به عمل جراحی دارد تا در نهایت از آسیب فتق عبور کند، شاید فقط باید گلوله را گاز بگیرد و با آن همراه شود؟

انزو باید در بازی آخرش استراحت می کرد، اما اینطور نبود و حالا دوباره بدون او هستیم. شاید باید از آن اشتباه درس بگیریم؟

واقعیت این است که اگر او اکنون تحت عمل جراحی قرار نگیرد (اگر این خبر درست باشد) برای بازی بعدی یا شاید بازی بعد از آن به تیم بازخواهد گشت. اما در این صورت به این موضوع رسیدگی نمی شود، اینطور است؟

قبلاً نوشته‌ام که معتقدم انزو پس از انجام هر بازی از زمان پیوستن به فصل گذشته، و بخش بزرگی از آنها در این فصل، از نظر روحی و جسمی خسته شده است.

انزو چه جراحی کند چه نه، به استراحت نیاز دارد. همانطور که قبلا در اینجا گزارش داده ام، او از شرایط چلسی از نظر نتایج ناراضی بوده است. او یک برنده است و می خواهد برنده شود، او به اینجا آمده است تا در این باشگاه چیزهایی کسب کند، و از عملکرد تیم و همچنین اینکه هنوز با کیفیت بالایی که می داند می تواند در آن بازی کند، ناامید شده است.

این مصدومیت به تازگی وجود داشته است و به هیچ وجه کمکی نمی کند. من معتقدم این کار بر عملکرد او تأثیر گذاشته است و اگر این کار را نکرده است، قطعاً خستگی تأثیر گذاشته است.

ما در بهترین حالت به انزو نیاز داریم و به انزو کاملاً متناسب و بدون خستگی نیاز داریم. می دانم که این بخش مهمی از فصل است، بنابراین اکنون باید یک تصمیم بزرگ بین انزو و پزشکان چلسی گرفته شود. من واقعاً امیدوارم که آنها این یکی را به درستی انجام دهند زیرا این می تواند مهمترین چیزی باشد که آنها در تمام فصل ساخته اند.

چلسی بدون انزو موفق خواهد شد، آنها این را روز دوشنبه نشان دادند. اما انزو برای من یک بازیکن با کیفیت است و برای ما بسیار مهم خواهد بود و در حال حاضر واقعاً همینطور است. ما به او نیاز داریم که کاملاً مناسب باشد و روی همه سیلندرها شلیک کند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/new-enzo-injury-claims-a-concern-shouldve-been-rested-sooner/ منبع: