منچستریونایتد به احتمال زیاد ژان کلر تودیبو را به جای جراد برانتویت از اورتون انتخاب خواهد کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

منچستریونایتد تابستان شلوغی را با تغییرات اساسی در ترکیب تیم اصلی در اولدترافورد انتظار دارد.

INEOS امیدوار به اولین پنجره نقل و انتقالات موفق خواهد بود و بدون شک از قبل به اهداف شماره یک خود چشم دوخته است.

به نظر می رسد ارتقاء دفاعی در اولویت قرار دارد و اریک تن هاگ امیدوار است که کیفیت بیشتری به خط دفاعی خود اضافه کند که به دلیل آسیب دیدگی از بین رفته است.

یونایتد رنج بدی را متحمل شده است زیرا هلندی مجبور است دائماً تغییر کند و تغییر کند و هدف این خواهد بود که برای فصل آینده یک شراکت ثابت در قلب دفاع داشته باشد.

Jean-Clair Todibo از Nice و Jarrad Branthwaite از اورتون در بالای لیست اهداف قرار دارند و به نظر می رسد INEOS در مورد گزینه ترجیحی خود تصمیم گرفته است.

همانطور که توسط Teamtalk گزارش شده است، مدافع میانی OGC Nice بهترین گزینه برای مالکان جدید یونایتد است که احساس می‌کنند ممکن است در ماه‌های آینده قراردادی منعقد شود.

Todibo می تواند با حدود 40 میلیون پوند در دسترس باشد که در مقایسه با Branthwaite گزینه بسیار مقرون به صرفه تری است، با اورتون برای دو برابر این مبلغ.

همچنین گزارش شده است که سایر خواستگاران تودیبو در حال “عقب نشینی” از این بازیکن هستند و مسیر را برای یونایتد باز می گذارند.

بارسلونا و تاتنهام دو تیمی بودند که علاقه خود را به هافبک میانی نشان دادند، اما با توجه به اینکه هر دو اکنون توجه خود را به جای دیگری معطوف کرده‌اند، یونایتد در “موقعیت بسیار قوی” برای تضمین امضای او قرار دارد.

این بازیکن 24 ساله در چند فصل اخیر از عملکرد خوبی در لیگ 1 برخوردار بوده است و به عنوان یکی از مورد توجه ترین مدافعان اروپا ظاهر شده است.

تودیبو تقریباً همیشه برای نیس در این فصل حضور داشته است و این نوع ثبات در یونایتد در طول فصل به شدت کم بوده است.

تن هاگ امیدوار است که لیساندرو مارتینز فصل آینده از مصدومیت رهایی یابد و انتظار می رود تودیبو شریک طولانی مدت آرژانتینی باشد.

اکنون که INEOS با پنجره‌های نقل و انتقالات فاجعه‌بار باشگاه در دهه گذشته کنار می‌آید و این باشگاه را در لیگ برتر عقب می‌اندازد، یونایتد امیدوار است که در تابستان سواری بسیار نرم‌تری داشته باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/17/manchester-united-likely-to-opt-for-jean-clair-todibo-over-evertons-jarrad-branthwaite-278991/ منبع: