منچستریونایتد پیشاهنگانی را برای تماشای جواهر 18 ساله گرمیو، گوستاوو نونس فرستاد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


گزارش شده است که منچستریونایتد پیشاهنگانی را برای نظارت بر مرد شگفت انگیز گرمیو، گوستاوو نونس، که مورد توجه برخی از بزرگترین باشگاه های انگلیس است، فرستاد.

نشریه برزیلی گرمیو آوالانچ فاش کرد که یکی از نمایندگان یونایتد توجه هواداران گرمیو را در جریان بازی این تیم در کوپا لیبرتادورس مقابل تیم شیلیایی هواچیپاتو در سه شنبه گذشته جلب کرد.

این نشریه توضیح می دهد که پیشاهنگ یونایتد تا حدودی “ناامید” رها شده بود زیرا هدف اصلی مورد توجه او، نونس، در ترکیب اصلی قرار نداشت و مجبور بود به جایگاهی روی نیمکت بسنده کند.

این بازیکن 18 ساله در نیمه دوم وارد میدان شد و گرمیو با نتیجه 2-0 شکست خورد. به دلیل زمان محدودی که در زمین حضور داشت، نونس نتوانست تاثیر دلخواه را داشته باشد.

گرمیو آوالانچ در مورد این نوجوان اظهار داشت: “گوستاوو نونس در 18 سالگی در حال حاضر دارایی اصلی تیم گرمیو محسوب می شود و چندین باشگاه برزیلی و اروپایی به خدمات او علاقه مند هستند.”

علاوه بر منچستریونایتد، لیورپول، آرسنال، نوریچ، ولورهمپتون و گروه سیتی نیز این بازیکن را زیر نظر دارند.

اخیراً حتی بارسلونا به دنبال اطلاعاتی درباره او بود.

نونس که عمدتاً در پست بال چپ بازی می کند، از زمان اولین بازی خود در تیم بزرگسالان در گرمیو در ماه فوریه، یک گل زده و در 11 بازی با دو پاس گل وزن کرده است.

اعتقاد بر این است که گرمیو برای جدایی از مهاجم با استعداد، مبلغی در حدود 20 میلیون یورو می خواهد.

این بازیکن جوان پس از یک عملکرد هیجان انگیز برای تیم جوانان گرمیو در کوپا سائوپائولو دو جونیورس، شروع به جلب توجه کرد.

هفته گذشته، The Sun گزارش داد که Wolves و تیم چمپیونشیپ نورویچ سیتی قبلاً در مورد امکان معامله برای Nunes از طریق خط پرس و جو کرده اند.

سان همچنین اشاره کرد که عوامل نونس مطلع شده اند که من سیتی به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادی 18 میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه خواهد کرد.

اگر یونایتد تصمیم بگیرد که با تلاش خود برای جذب بازیکن به جلو حرکت کند، قهرمان 20 بار انگلیس باید سریع حرکت کند تا مطمئن شود که به خدمات نونس نمی رسد.

با در نظر گرفتن موفقیت آمیز بودن بازیکنانی مانند کوبی ماینو، الخاندرو گارناچو و ویلی کامبوالا در تیم ارشد تن هاگ، می توان گفت که نونس می تواند متقاعد شود که آینده او در اولدترافورد نهفته است، زیرا مسیر روشنی برای ورود به این تیم وجود دارد. تیم اول.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/16/manchester-united-send-scouts-to-watch-gremios18-year-old-gem-gustavo-nunes-278915/ منبع: