مورینیو: راجرز لیورپول ضعیف تری داشت

عملکرد لستر پس از قهرمانی در لیگ برتر خارق العاده است و من به تمام قهرمانان این باشگاه تبریک می گویم. برندان راجرز من را شگفت زده نمی کند مردم فراموش می کنند که او در لیورپول با منابع و امکانات بسیار کمتری نسبت به آنچه اکنون باشگاه در اختیار دارد چه کرد. مردم روی لیگ اسکاتلند تمرکز ندارند، اما راجرز در آنجا نیز عالی بوده است. لستر و راجرز عالی هستند، اما امیدوارم فردا برای ما خوب باشد، نه برای آنها.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار هفته گذشته تیم های بلاروس و لستر در مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا در ورزشگاه کینگز پاور با نتیجه 1-1 به پایان رسید و فردا شب بازی برگشت هیجان انگیزی در ورزشگاه المپیک برگزار می شود. ژوزه مورینیو از عملکرد برندان راجرز قبل از بازی استقبال کرد و گفت که از کار او روی نیمکت لسترسیتی تعجب نکرده است.

ژوزه مورینیو گفت: “وقتی شانسی برای دستیابی به اهداف خود در لیگ ندارید، روی رقابت های اروپایی تمرکز می کنید. این مسابقات برای لستر یک رقابت اروپایی نیست، بلکه یک لیگ اروپا برای آنها و راهی برای رسیدن به رقابت است. فصل آینده.” احساس می کنیم لستر به بازیکنان استراحت بدهد، اما ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

غیبت هنریک مخیتاریان؟ ما بازیکن دیگری مثل او نداریم. تیم های بزرگی هستند که در هر پست بازیکنان یکسانی دارند و می توانند از سیستم چرخشی استفاده کامل کنند، اما ما بازیکن دیگری مانند مخیتاریان نداریم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822720 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 22:25 |
1,227 |

1نظرات

عملکرد لستر باورنکردنی است.

ما خوش شانس هستیم که از طریق لیگ ایتالیا به یک رقابت اروپایی رسیدیم. امیدوارم فردا مشکلات روحی بتواند بازیکنانم را در شرایط بسیار خوبی قرار دهد و به پیروزی تیم مقابل لستر کمک کند. شرایط در هر بازی یکسان است. من همیشه می خواهم بازی بعدی را ببرم و بازی فردا شب ما حتی فراتر از نیمه نهایی است زیرا به شما حق حضور در فینال را می دهد.

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم ابراز امیدواری کرد که فردا شب همه چیز به نفع تیمش مقابل لستر باشد.