نیل جونز اصرار دارد که لیورپول باید تابستان امسال در یک پست تقویت شود

نیل جونز معتقد است که لیورپول باید یک منطقه از تیم خود را با حداقل یک خرید جدید در تابستان تقویت کند.

دوره ای از تغییرات قابل توجه در آنفیلد نزدیک می شود، به طوری که یورگن کلوپ به زودی به عنوان سرمربی کنار می رود (و جایگزین او هنوز مشخص نیست) و ریچارد هیوز قرار است بر اولین پنجره نقل و انتقالات خود به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه نظارت کند.

این روزنامه نگار در گفتگو با EOTK Insider معتقد است که صاحبان قدرت در مرسی ساید باید ورود حداقل یک مدافع مرکزی را به عنوان یک اولویت در طول فصل خارج از فصل و احتمالاً بیشتر بسته به ترکیب ترجیحی جانشین آلمانی در نظر بگیرند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

جونز اظهار داشت: پست دفاع میانی قطعاً منطقه ای است که به بدن دیگری نیاز دارد، صرف نظر از اینکه سرمربی بعدی کیست. اگر چه، اگر سرمربی بعدی با سه مدافع میانی بازی کند، البته این به آن اضافه می‌شود!

من هنوز فکر می‌کنم وقتی ایبو کوناته را به خدمت گرفتید، در همان موقعیتی هستید که با ایبو کوناته، او بازیکنی واقعاً خوب با پتانسیل جدی است، اما بازی‌های زیادی را از دست می‌دهد و شما باید فصل زیادی را برای جبران غیبت او سپری کنید. ”

بیشتر بخوانید: “احساس یک داستان به رهبری یک مامور” – روزنامه نگار 52 سال به عنوان سرمربی آینده لیورپول را رد کرد

بیشتر بخوانید: اگر لیورپول بخواهد تابستان امسال با توجه به علاقه به لیگ برتر، مانع خروج بازیکن شود، بعید است

حتی با وجود اینکه جوئل ماتیپ به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از میادین دور است و احتمالاً در تابستان پس از پایان قراردادش جدا می‌شود، لیورپول همچنان چهار مدافع میانی دارد که ثابت کرده‌اند می‌توانند در سطح بالایی عالی باشند.

ویرجیل فن دایک یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خود است، اگرچه ژارل کوانساه هنوز جوان است، جو گومز اغلب مجبور است در صورت نیاز در پست دفاع کناری قرار گیرد و همانطور که جونز اشاره کرد، کوناته به سادگی بیش از حد مستعد آسیب است.

روبن آموریم پیشتاز کنونی برای جایگزینی کلوپ به عنوان سرمربی است و او در تمام مدت حضورش در اسپورتینگ لیسبون از یک دفاع سه نفره استفاده کرده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که اگر او در آنفیلد هدایت آنفیلد را بر عهده بگیرد، به دنبال اجرای همان ترکیب باشد.

این باعث می‌شود که لیورپول در مورد گزینه‌های مدافع میانی در معرض خطر بی‌خبری قرار بگیرد و به درستی ببیند که این پست در لیست اولویت‌های پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار می‌گیرد.

حتی اگر این بازیکن 39 ساله تنها با دو مدافع میانی ابتدایی بازی کند، یا اگر شخص دیگری به عنوان سرمربی منصوب شود، قرمزها می توانند در طول فصل خارج از فصل به رده های خود در آن قسمت از تیم اضافه کنند، به خصوص اگر ماتیپ همانطور که انتظار می رفت حرکت می کند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/16/neil-jones-liverpool-need-centre-back-signing/ منبع: