هواداران سپاهان این بار فقط جریمه شدند


سرویس خبر شماره: 2014639
27 آوریل 1403 در 1:18 ب.ظ.
158

1نقطه نظر

با تصویب رای کمیته انضباطی؛

کمیته استیناف تصمیم کمیته استیناف در مورد هواداران سپاهان و رفتار آنها در جریان شکست مقابل پیکان را تایید کرد.

هواداران سپاهان این بار فقط جریمه شدند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از تلخ ترین دیدارهای فصل برای سپاهان و هوادارانش، دیدار برگشت مقابل پیکان در ورزشگاه نقش جهان بود. مسابقه ای که مورایس و شاگردانش فکر می کردند می توانند با یک پیروزی راحت فرار کنند اما در سوت پایان بازی طلایی پوشان با نتیجه 3 بر 2 در شگفتی هواداران خود بازی را واگذار کردند و برایان دابو یک گل دریافت کرد. کارت قرمز مستقیم او زمین را ترک کرده بود.

پس از پایان این دیدار، کمیسیون انضباطی با توجه به گزارش ثبت شده ناظر داوری و فدراسیون، هواداران اصفهانی را جریمه و باشگاه سپاهان را به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز 600 میلیون ریال جریمه کرد.

این رأی پس از بررسی مجدد به تأیید کمیسیون تجدیدنظر رسید و در شرح آن به شرح ذیل آمده است: با عنایت به مجموع محتویات پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، مطابق ماده 106 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، اعتراض یا اعتراض مؤثری که به دادخواست اعتراضی لطمه وارد کند، صورت نگرفته است. اعتراض به دادخواست صادره تایید و اعلام می گردد. رای داده شده نهایی است.

هواداران سپاهان در فصل جاری با تصمیم کمیته انضباطی در دیدار حساس تیم خود مقابل آلومینیوم شکست خوردند و در ازای جریمه مالی از حضور در ورزشگاه محروم شدند.

مجله اخبار فوتبال داخلی