واکنش گواردیولا به ادعایی؛ زندگی من به این جام وابسته نیست/ ارلینگ یک هفته پیش نمی توانست جا بیفتد، حالا او ستاره لیگ است!

سرمربی منچسترسیتی افزود: “همه می‌دانند که جام‌ها برای بردن هستند، اما من نمی‌دانم که آیا در 11 ماه آینده برنده می‌شوم یا می‌بازم. اگر قهرمان شویم، نابغه خواهیم بود و اگر قهرمان نباشیم. ما شکست خواهیم خورد. هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.”

او که از زمان مربیگری در بارسلونا هرگز اروپا را فتح نکرده است، گفت: “دوست دارم دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم، اما زندگی من به قهرمانی در آن بستگی ندارد.” در واقع همه آن را دوست دارند و برای بردن آن تلاش می کنند، اما برای من قهرمانی در جام ملت های اروپا به یک وسواس تبدیل نشده است. برای من هدف اصلی ارتقای تیم برای ارائه بازی های بهتر است. تنها چیزی که اینجا هستم این است که سطح کیفی تیم را بالا ببرم و به بازیکنانم کمک کنم بهتر بازی کنند.”

او همچنین درباره درخشش هلند گفت: تا یک هفته پیش او نمی توانست خود را با لیگ برتر وفق دهد (اشاره کنایه ای به انتقادات مهاجم نروژی پس از عملکرد ضعیفش مقابل لیورپول در جام خیریه) اما اکنون در کنار بهترین های تاریخ لیگ برتر است. مانند تیری هانری، آلن شیرر و کریستیانو رونالدو اینجا هستند هلند پنج سال است که با ما بوده است، بنابراین او به زمان نیاز دارد. همچنین برای جولیان آلوارز و کالوین فیلیپس نیز صدق می کند. هلند بازیکن فوق العاده با استعدادی است. “ما می خواهیم او بازیکن بهتری شود. نه فقط در گلزنی، بلکه در همه جنبه ها.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

منچسترسیتی فصل جدید لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی خود را با پیروزی 2-0 در خانه وستهم به لطف گل های ارلینگ هلند آغاز کرد. با خریدهای جدید از جمله هلند، سیتی همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر است، اما برای هواداران و رسانه هایی که پپ گواردیولا چهار بار در این لیگ قهرمان شده اند، شاید حالا یک موفقیت بزرگتر مانند قهرمانی اروپا باشد. لیگ معیار موفقیت است. سرمربی اسپانیایی من سیتی اما ظاهرا هنوز چنین نظری ندارد.