(ویدئو) کارشناسان Sky آمار نگران کننده ای را که لیورپول را درگیر کرده است برجسته می کنند

حتی ناظران معمولی بازی‌های اخیر لیورپول می‌توانند استنباط کنند که قرمزها اخیراً از نظر جنایتکارانه هدر داده‌اند، و اعداد زیربنایی نشان دهنده نرخ هشدار دهنده کاهش در این زمینه هستند.

بر اسکای اسپورتفوتبال دوشنبه شبدیوید جونز، مجری، گرافیکی را ارائه کرد که میانگین شش بازی را برای تبدیل ضربات برای تیم یورگن کلوپ نشان می‌دهد و نحوه عملکرد آن را برجسته می‌کند. “از صخره افتاد” از 17 درصد در فوریه به 6 درصد در حال حاضر.

جیمی کاراگر در پاسخ به آن افت لرزه ای در فاصله دو ماهه گفت: «باید تغییر کند. من فکر می کنم xG لیورپول در این دوره حدود 9 است و آنها در طول دوره ای که در آن هستند دو گل به ثمر رسانده اند که عالی نیست. همین‌طور پیش رفتن، در حال حاضر در حساس‌ترین زمان، مشکل بزرگی است.

هنوز زمان برای رفع آن و بازگرداندن آن وجود دارد، اما ماهیت بازیکنان این است که به دلیل روشی که آنها به پایان می‌رسانند، نوع بازیکنانی که هستند، همیشه کمی همینطور خواهد بود. اگر لیورپول بخواهد به رقابت قهرمانی بازگردد، باید خیلی سریع تغییر کند.

لیورپول در هفت بازی اول خود در لیگ برتر در سال تقویمی 24 گل به ثمر رساند و با 4 گل پیاپی از نیوکاسل، بورنموث، چلسی، برنتفورد و لوتون گذشت. آنها در شش بازی بعدی خود در لیگ برتر فقط 9 بار گل زده اند که سه مورد از آن ها برابر شفیلد یونایتد در آنفیلد بوده است.

آنها 21 شوت زدند و xG 2.81 برابر کریستال پالاس در روز یکشنبه (Sofascore) داشتند، اما دین هندرسون همچنان با کلین شیت و پیروزی برای تیمش به میدان رفت.

همانطور که کاراگر گفت، قرمزها اگر می‌خواهند در رقابت قهرمانی با هم در تماس باشند، باید کفش‌های گلزنی خود را دوباره کشف کنند.

می توانید بحث کامل را در زیر مشاهده کنید @SkySportsPL در X:



https://www.empireofthekop.com/2024/04/15/jones-carragher-liverpool-shot-conversion-decline/ منبع: