پخش زنده: منچسترسیتی 2 – رئال مادرید صفر

دو گل برناردو سیلوا پاداش عملکرد مطمئن مردان گواردیولا در نیمه اول بازی دوم لیگ قهرمانان اروپا بود.

پخش زنده: منچسترسیتی 2 - رئال مادرید صفر

البته رئال مادرید در این لیگ خبره و تیم باکیفیتی است اما اتفاقی که در نیمه اول رخ داد، معرفی مدعی اصلی لیگ قهرمانان اروپا با مربی ای بود که بار دیگر تیمی شکست ناپذیر و قدرتمند را از این ایده تشکیل داد. اجرا: پپ گواردیولا که گل نزد، سوم در پایان نیمه اول عصبانی شد!

1876540

* غیبت رودیگر، مدافع میانی قدرتمند آلمانی در خط دفاعی رئال در ترکیب اصلی سوال برانگیز بود.
* در دقیقه 53 بحث مختصری بین گواردیولا و دی بروین به وجود آمد که گواردیولا از دی بروین به خاطر از دست دادن توپ انتقاد کرد.
* جک گریلیش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا 35 موقعیت گلزنی ایجاد کرده است که بیشترین موقعیت گلزنی یک بازیکن انگلیسی در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا از 04-2003 است.
* اولین کارت زرد این دیدار را روبن دیاس (دقیقه 51) گرفت. کمی بعد، ایلکای گوندوگان پس از خطا روی وینیسیوس، دومین اخطار سیتی را دریافت کرد.
* رودیگر به جای مودریچ وارد زمین شد که به جای کاماوینگا به هافبک رئال می رود.
* اولین اخطار در اردوی رئال کسی نبود جز کارواخال، بازیکنی که گاهی چاره ای جز خط زدن به گریلیش ندارد.
* بنزما تا دقیقه 70 به طرز عجیبی توسط مدافعان سیتی تعقیب شد و باز هم نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند.
* بهترین فرصت سیتی در نیمه دوم با پاس گل فوق العاده گوندوگان به دست آمد. یک پاس برگشتی منحصر به فرد و غیر قابل تعویض.
* با تعویض کروس، آسنسیو پشت بنزما قرار گرفت و سیستم رئال تا 4231 بالا رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شهر منچستر 2-0 (منچستر سیتی): گل اول سیتی باعث عقب نشینی این تیم نشد و به حملات خود ادامه داد تا اینکه برناردو سیلوا گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. روی یک ریباند، برناردو با ضربه سر دقیق دروازه رئال را باز کرد تا سیتی با برتری 2-0 به رختکن برود.

1876535

گواردیولا در این دیدار با تیمش ادرسون، آکانجی، دیاز، واکر، رودری، استونز، دی بروین، سیلوا، گوندوگان، گریلیش و هلند به زمین فرستاده شد

توضیحات نیمه اول:
بازی با فشار وحشتناک من سیتی آغاز شد و در حالی که کورتوا دو سیو استثنایی انجام داد تا شانس گلزنی را از شاگردان پپ دریغ کند، دروازه بان بلژیک در نهایت ضربه برناردو سیلوا را تسلیم کرد تا میزبان با یک گل برتری مدافع عنوان قهرمانی را به همراه داشته باشد.
در ادامه، رئال مادرید به سختی یکی دو فرصت داشت که با بدشانسی، ضربه استثنایی تونی کروس به تیر افقی دروازه برخورد کرد و دقایقی بعد برناردو سیلوا گل دوم خود و دومین گل منچسترسیتی را وارد دروازه تیمش کرد. کورتوا در جمعیت منطقه برای ایجاد تفاوت دو.

در طرف مقابل رئالی ها در این مسابقه با ترکیب کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، کاماویگا، کروس، مودریچ، والورده، بنزما، وینیسیوس و رودریگو. در محل رسیدند.

1876537

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیدهای رئال مادرید در نیمه اول کم رنگ شد. جایی که سیتی بر مالکیت توپ مسلط شد و برتری خود را با دو گل پاداش داد، گل هایی که بازیکنی غیرمنتظره به ثمر رساند: برناردو سیلوا.


سرویس خبر شماره: 1938116
28 مه 1402 ساعت 00:00
5.8K |

12نقطه نظر

لوس بلانکوس در جستجوی یک معجزه باورنکردنی

در حاشیه:
* انتظار می رود حدود 55000 تماشاگر در ورزشگاه اتحاد برای بازی برگشت نیمه نهایی بین منچسترسیتی و رئال مادرید حضور داشته باشند که بیشتر آنها در صندلی های خود با پرچم های آبی یا سفید رنگ های باشگاه انگلیسی حضور دارند.
* آبازی مار در نیمه اول: تفاوت ها باورنکردنی است.

1876533

⚽️ توضیحات گل:
شهر منچستر 1-0 (منچستر سیتی): حملات پشت سر هم منچستر سیتی در نهایت در دقیقه 27 نتیجه داد و برناردو سیلوا موفق شد اتحاد را منفجر کند. پاس استثنایی کوین دی بروین برناردو را تک به تک کرد و ستاره پرتغالی ضربه ای مهارنشدنی به کورتوا زد.

1876536

⏱ لحظات حساس:
دقیقه 7: ضربه رودری از داخل محوطه جریمه رئال با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 12: ضربه سر هلند از شش قدم با واکنش هندبالی کورتوا مهار شد.
دقیقه 34: شوت دیدنی تونی کروس از پشت محوطه جریمه که ادرسون نتوانست آن را مهار کند به تیر افقی دروازه برخورد کرد تا تنها موقعیت مادریدی در این نیمه به گل نرسد.
45 دقیقه: در یک فعل و انفعال و بازیابی توپ، آکانجی شانس خود را داشت اما ضربه او راهی به دروازه رئال پیدا نکرد.
50 دقیقه: ضربه ایستگاهی فوق العاده دیوید آلابا از زیر طاق دروازه ادرسون به کرنر رفت.
دقیقه 68: ضد حمله دی بروین و هالند که با لو دادن بنزما انجام شد توسط ادرمیلیتائو با آرامش هر چه تمامتر خنثی شد و نگذاشت توپ از سیتی به ستاره نروژی برسد.

1876538