پیام مکرون به رئال مادرید/ بازیکنانمان را برای المپیک می خواهیم!

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، از باشگاه های فرانسوی و اروپایی خواسته است تا بازیکنان (از جمله کیلیان امباپه) را برای المپیک 2024 پاریس آزاد کنند.

امباپه بارها در مورد تمایل خود برای حضور در المپیک صحبت کرده و گزارش ها حاکی از آن است که لوس بلانکوس از تمایل او برای حضور در المپیک به عنوان ابزاری برای چانه زنی در مراحل پایانی مذاکرات استفاده می کند، هرچند انتقال او به این باشگاه تقریبا قطعی به نظر می رسد. فرلان مندی، اورلئان ژئومنی و ادواردو کاماویگا نیز نامزدهای المپیک هستند و رئال مادرید با ارسال پیامی به فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرده است که قصد ندارد بازیکنان خود را برای این بازی ها آزاد کند.

مکرون توضیح داد که تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که فرانسه یک تیم رقابتی دارد. او در RMC گفت: “ما هر کاری که ممکن است برای داشتن یک تیم رقابتی انجام خواهیم داد، من به باشگاه های فرانسوی و اروپایی اعتماد دارم.”

او به صراحت گفته است که امباپه هر جا که می رود می خواهد او در المپیک باشد. “من با او (مباپه) در این مورد صحبت نکرده ام، اما امیدوارم باشگاه او اجازه دهد. ما همچنین یورو را در پیش داریم، مشکل همین است. فکر می کنم باشگاه ها باید یک گام به عقب بردارند تا ما بتوانیم. این یکی از دغدغه های من است.

بیشتر بخوانید: انتقاد امباپه; به قولت عمل نکردی/به پاری سن ژرمن تعهدی نداری!

سرویس اخبار فوتبال خارجی