چشم روزبه خطا نمی بیند (عکس)


سرویس خبر شماره: 1866961
07 فوریه 1401 در 09:05
11.7 هزار |

0نقطه نظر

روزبه چشمی در این بازی سه صحنه تاثیرگذار داشت. اولین صحنه زمانی بود که او توپ را به طور کامل در خط دروازه به یک هنرمند برگرداند. صحنه دوم زمانی بود که او با یک تکل توپ را از خط میانی تیم ملوان ربود و برای جلوگیری از فرو ریختن دروازه استقلال کارت زرد گرفت و صحنه سوم زمانی بود که سعید مهری با یک پاس خوب که باز شد در حال ضربه زدن به دروازه تیم ملوان بود. در هر سه صحنه حتی در صحنه ای که توپ را از خط میانی سلوان گرفت و کارت زرد گرفت، چشمان روزبه خطایی ندید و دقیقا به توپ ضربه زد. سه ضربه تاثیرگذار و کمک به استقلال برای بازگشت به روزهای خوب و قرار گرفتن دوباره در مسیر قهرمانی. خیلی ها از استقلال ناامید شدند اما این بازی نشان داد که آبی ها در کورس قهرمانی باقی می مانند و رقابت های لیگ برتر در هفته های آینده جذاب خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو ساپینتو در آرنج استقلالی ها در دیدار با ملوان به روزبه کشمی در خط دفاع و بازی در کنار سیلوا رسید. این به دلیل محدودیت در اردوی استقلال بود. محمدحسین مردمند مصدوم است و قرار شد سیاوش یزدانی دیگر در جمع استقلالی ها نباشد. البته عارف غلامی یک هفته بود که به تمرینات عمومی تیم بازگشته بود اما ریکاردو ساپینتو که به بازی عارف غلامی در قلب خط دفاعی اعتقاد خاصی دارد، نمی خواست این بازیکن را فدای بازگشت زودهنگام به تیم کند. به خصوص قبل از دربی بازگشت زودهنگام این بازیکن به تمرینات عمومی دوباره باعث مصدومیت وی شد. به همین دلیل در نهایت تصمیم گرفته شد روزبه چشمی در کنار سیلوا در قلب خط دفاعی استقلال بازی کند. جایی که او در گذشته چندین بار بازی کرده است.

مصدومیت عارف غلامی و محمدحسین مردمند در کنار اخراج سیاوش یزدانی از تیم، ریکاردو ساپینتو را بر آن داشت تا این بار از بازیکن سرشناسی در خط دفاعی استفاده کند.

چشم روزبه خطا نمی بیند (عکس)

از طرفی عملکرد روزبه در قلب خط دفاعی و در کنار بزاق نشان داد که استقلال به جای سیاوش یزدانی بازیکن قابل اعتمادی در قلب خط دفاعی دارد که می تواند در غیاب او برای او بازی کند توسط عارف غلامی و محمد. حسین مردمند.

1795397
1795398

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی