کاپیتان جوان، بازی های خونه به خونه و گل های 3 امتیازی



لیگ در سرتاسر جهان به صورت خونه به خونه برگزار می شود تا تیم ها فرصتی برای جبران یا تکرار داشته باشند. هر هفته از شروع دور برگشت، در هر لیگ، تیم ها انتقام شکست دور اول را می گیرند و یا پیروزی بازی اول را تکرار می کنند. وقتی تیمی در یک فصل هم در بازی های خانگی و هم در بازی های خارج از خانه مقابل تیم دیگری پیروز می شود، یک پدیده عادی و معمولی است، اما زمانی جالب می شود که این موفقیت را در شرایط یکسان و با یک نتیجه تکرار کند.

در مسابقات قهرمانی خودمان تقریباً همیشه نتایج مشابهی داشتیم، اما این هفته اتفاق جالبی افتاد که برای این فصل و سال های اخیر در فوتبال ایران کم پیش آمد. شمس آذر به عنوان تیمی که اولین حضور خود در لیگ برتر فوتبال را تجربه می کند در این فصل شگفتی زده و نتایج خوبی کسب کرده است. شمس آذر در این هفته نتیجه بازی رفت مقابل فولاد را تکرار کرد اما جالب اینجاست که تک گل آن بازی توسط همان بازیکنی بود که در بازی رفت به ثمر رسید.

پوریا سرآبادانی بی شک یکی از پدیده های فصل فوتبال ماست. یک هافبک دفاعی جوان که شماره 10 را می پوشد، برای هافبک های هجومی در پشت مهاجم رزرو شده است. او در سن بسیار پایین بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو می بندد و جالب ترین نکته این است که تا اینجای فصل 7 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

در هفته هشتم، روز جمعه 14 آبان 1402 در ورزشگاه شهدای اهواز، سرآبادانی در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول تک گل بازی را به ثمر رساند. در بازی برگشت دو تیم در روز جمعه 24 فروردین 1403 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین باز هم تک گل تیمش را این بار در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند!

بنابراین این هفته در اتفاقی نادر، تمام جزئیات دو بازی برگشت فولاد و شمس آذر در این فصل دقیقا تکرار شده است!

بیشتر بخوانید: یک بازیکن دیگر از ترکیب استقلال جدا شد/ مصدومیت ها دردسر نکونام است



سرویس داخلی اخبار فوتبال