خاییانی: آشفتگی نبود، معجزه فوتبالی بود!


در همه جای دنیا همین اتفاق می افتد. خود نماینده فیفا به احسان محمدی عزیزم گفت ما این جنون ملی را درک می کنیم و تقریبا همه جا این اتفاق می افتد.
خبرنگاران عزیز دارند به وظیفه خود عمل می کنند… درست است اما محبت مردم قطع نمی شود. من هم می خواستم عکس بگیرم که نشد.
شما نمی خواهید با جام جهانی عکسی داشته باشید؟
آیا در بین 80 میلیون ایرانی کسی هست که دوست نداشته باشد با جام جهانی عکس بگیرد؟
باز هم تاکید می کنم بله و قبول دارم که می خواهم لحظات پایانی مراسم برگزار شود، اما اجازه دهید فقط چیزهای بد را نبینیم… ما آن موقع ثابت بودیم… و ای کاش وارد این مراسم نمی شدیم. عادت به تمرکز فقط بر تلخی ها و چیزهای بد. . از اینکه در این برنامه از ده ها پیرمرد سپیدپوش فوتبال ایران تجلیل شد خوشحال نبود؟

مراسم حدودا سه ساعت طول کشید خیلی منظم و زیبا…ده دقیقه آخر که کنداکتور تموم شد کمی دور از موضوع بود. وسط مراسم نشد، آخر مراسم بود… این اشتیاق و این حس ملی به ورزش و فوتبال و جام جهانی را با بی نظمی و بی فرهنگی مقایسه نکنیم. معجزه فوتبال بود…



مجله اخبار فوتبال داخلی

آنچه در برنامه راه اندازی جام جهانی دیده شد به نظر من بسیار خوب بود. جمعی از خبرنگاران عزیز و پیشکسوتان فرهنگ و ادب مانند آقایان زمان آبادی و احسان محمدی بسیار تلاش کردند تا همه چیز سامان یابد و بسیار منظم بود. لطفا کل مراسم رو ببینید نه چند دقیقه بعد از اتمامش چون کل مراسم حدود 150 دقیقه طول کشید از اول تا آخر مراسم هیچ بهم ریختگی نداشت. این که اخباری مبنی بر نامرتب بودن مراسم منتشر شده است، هرگز درست نیست. با پایان یافتن مراسم رونمایی از جام جهانی که آخرین قسمت برنامه بود، مردم و حاضران در سالن برای عکسبرداری به روی صحنه رفتند. البته اگر نظم و ترتیب بیشتری داشته باشند خیلی بهتر است اما به هم ریختگی نیست. به این می گویند عشق به ورزش، فوتبال و جام جهانی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هرج و مرج ناخوشایند امروز در مراسم رونمایی از جام جهانی با حضور نمایندگان فیفا و مهمانان مختلف به تیتر اول رسانه های ورزشی کشور تبدیل شده است.
در این میان برخی معتقد بودند که جواد خبانی مجری این مراسم یکی از مقصران این بی نظمی ها بوده است. خبرنگار پیشکسوت فوتبال ایران اکنون پاسخ داده و با ارائه متنی دفاعی به اتفاقات و تحلیل های پس از آن واکنش نشان داده است که در ادامه بدون معلق ماندن آن را می خوانید.


سرویس خبر شماره: 1841610
10 سپتامبر 1401 @ 19:46
8.1 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

دفاع ویژه برگزارکننده مراسم

مجری و روزنامه نگار مشهور فوتبال ایران که یکی از عوامل اختلاف در مراسم رونمایی از جام جهانی امروز محسوب می شود، به دفاع از خود پرداخت.

خاییانی: آشفتگی نبود، معجزه فوتبالی بود!