توصیه به رونالدو؛ بس کن، وقت خداحافظی است!

کاسانو دو سال برای رئال مادرید بازی کرد تا اینکه رونالدو در سال 2009 به رئال مادرید پیوست. انتقاد این ستاره سابق ایتالیایی از رونالدو سابقه دارد. او قبلاً در مصاحبه ای گفته بود که کریستیانو را حتی یکی از پنج فوتبالیست برتر تاریخ نمی داند چه برسد به بهترین فوتبالیست.

آنتونیو کاسانو که مانند کریستیانو در رئال مادرید بازی می کرد، گفت امروز وقت آن رسیده است که رونالدو به خودش لطف کند و کرکره را ببندد.


سرویس خبر شماره: 1845632
06 مهر 1401 ساعت 19:59
77.6 هزار امتیاز خبر|

88نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو در این فصل مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است. پس از بازی دیشب پرتغال و اسپانیا و عصبانیت رونالدو از آن بازی و ناکامی او در تیم ملی کشورش، موج جدیدی از انتقادات به سمت او کشیده شده است.

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رئال مادرید و ایتالیا می گوید کریستیانو رونالدو دیگر در بین پنج بازیکن برتر جهان نیست و زمان خداحافظی او فرا رسیده است.

توصیه به رونالدو؛  بس کن، وقت خداحافظی است!

او امروز در مصاحبه ای در مورد کریستیانو گفت: با این شرایط، رونالدو باید به خودش لطف کند و کرکره را ببندد، وقتی نمی توانید در سطح مناسب بازی کنید، نباید ادامه دهید.

کریستیانو هر جامی که فکرش را بکنید برد و یک پدیده بود. بس است. او یا باید الان بازنشسته شود یا به نیمکت نشینی همیشه عادت کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی