الیوت در لیورپول تاریخ باشگاه را ثبت کرد (تصویر)

امسال الیوت پیراهن شماره 19 لیورپول را بر تن می کند. او قبل از شروع فصل دلیل انتخاب این شماره را به دلیل علاقه زیادش به سادیو مانه که الگوی دوران کودکی اش بود اعلام کرده بود و حالا بعد از رفتن مانه و حضورش به دنبال پرکردن جای این ستاره است. در بایرن، در کنار سایر مهاجمان تیم کلوپ.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این گل هاروی الیوت را به جوان ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کرد که توانسته در دو بازی متوالی دروازه حریف را باز کند. او دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و دو گل به ثمر رساند.

وینگر راست لیورپول با به ثمر رساندن یک گل در بازی امشب به رکوردی بی نظیر دست یافت.

الیوت در لیورپول تاریخ باشگاه را ثبت کرد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول امشب با پیروزی آسان مقابل آژاکس توانست 12 امتیاز در گروه B لیگ قهرمانان اروپا کسب کند. این تیم که پیش از این با ناپل صعود خود را قطعی کرده بود با درخشش مهاجمانش سه گل به آژاکس زد. وینگر جوان انگلیسی یکی از گلزنان لیورپول در آن بازی بود و او را به یکی از بازیکنان تاریخ باشگاه تبدیل کرد.


سرویس خبر شماره: 1850265
05 نوامبر 1401 ساعت 00:41 |
15.4K |

0نقطه نظر

ستاره 19 ساله انگلیس بار دیگر می درخشد

در حالی که صلاح و نونس هر کدام یک بار دروازه آژاکس را باز کردند، هاروی الیوت ستاره جوان لیورپول در دقیقه 52 گل سوم این تیم را به ثمر رساند. او که در این دیدار شروع کرد به خوبی جواب اعتماد کلوپ را با گلزنی داد و تا دقیقه 72 در زمین ماند.