پیکان با لشکری ​​از مجروحان آماده بازی با استقلال

این تیم علاوه بر سامان فلاح که این بازی را برای داشتن چهار کارت از دست داد، چند غایب دیگر نیز دارد. مجتبی حق دوست که چند هفته پیش دچار پارگی رباط صلیبی شد به همراه محمد ناصری، دانیال جهانبخش، محمدحسین فلاح، تیتو و امیرحسین عزیزی از دیگر مصدومانی هستند که بازی با استقلال را از دست دادند.

1800266


سرویس خبر شماره: 1869533
20 فوریه 1401 در 06:18 ب.ظ
3.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

البته حسینی چند مصدوم دیگر هم دارد از جمله ابراهیم صالحی و امیر شعبانی که هنوز وضعیت آنها برای دیدار با استقلال نامشخص است و کادر پزشکی نظر نهایی خود را در این باره اعلام خواهد کرد.

تیم فوتبال پیکان تمرین امروز خود را برای دیدار با استقلال در هوای برفی تهران برگزار کرد.

پیکان با لشکری ​​از مجروحان آماده بازی با استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان مجتبی حسینی برای بازی حساس هفته آینده مقابل استقلال در تهران سرد و برفی تمرین کرده اند. این به این دلیل است که تیم رقیب ترجیح داد تمرین امروز را در وزنه برگزار کند.

عکس: حامد عراقی



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان حسینی از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی آغاز کردند که البته بازیکنان مصدوم و معلول زیادی برای دیدار با استقلال دارند.

پیکان نیز در هفته های اخیر با بحران مصدومیت مواجه بود و در بازی های گذشته 2 دروازه بان روی نیمکت این تیم حضور داشتند و همین مشکل کار را برای مجتبی حسینی سخت کرد.

1800263
1800265

خودروسازانی که هفته گذشته مقابل نساجی به تساوی یک بر یک دست یافتند، باید در ورزشگاه پاس قوامین میزبان استقلال باشند. آنها در طول فصل بازی های خود را در ورزشگاه انقلاب کرج انجام داده بودند اما به دلیل مشکلاتی این دیدار در تستردی برگزار می شود.

1800267